Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مسعود سلطانی فر که در جریان دیدار رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با وی سخن می گفت، اظهار داشت: برای اولین بار در طول تاریخ، این تیم های استقلال و پرسپولیس به طور همزمان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده اند و باید مراحل آماده سازی آنان به گونه ای باشد که با آمادگی کامل در این رقابت ها حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بازی های درخور تحسین تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی یادآور شد: حالا نوبت استقلال و پرسپولیس است که در آسیا نه تنها از اعتبار فوتبال آسیا دفاع کنند بلکه امید و نشاط را به جامعه بیاورند و در این راه وزارت ورزش و جوانان همچنان که به تیم ملی کمک کرد به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز کمک می کند.
وی همچنین به برخی نگرانی های هواداران استقلال اشاره و تاکید کرد: مراحل جذب بازیکن و آماده سازی باید به گونه ای باشد که هواداران به حضور پر قدرت تیمشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشند و لازم است در این زمینه مسائل شفاف به اطلاع هواداران برسد.
بر اساس گزارش روز جمعه سایت وزارت ورزش و جوانان، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در فصل نقل و انتقالات، اردوی آماده سازی در ترکیه و مراحل آماده سازی استقلال به وزیر ورزش ارائه داد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال وزیر ورزش و جوانان ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)

به گزارش ورزش سه، شاگردان اوسمار با تک گل دانیال اسماعیلی‌فر از حریف پیش افتاده و حالا فاصله چندانی تا کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول ندارند. 

پرسپولیس در حالی با این برد ۵۲ امتیازی می‌شود که در صورت توقف استقلال در مقابل شمس‌آذر صدرنشینی خود را حفظ می‌کند و در غیر این صورت جایگاه خود را از دست خواهد داد.

قرمزها در این بازی به آمار خط حمله استقلال هم رسیده که البته تیم نکونام فرصت افزایش تعداد گل را خواهند داشت. 

نکته جالب در مورد پرسپولیس این که دو بازیکن این تیم تا شروع نیمه دوم تعویض شدند تا در غیاب عالیشاه و گولسیانی به استقبال ۴۵ دقیقه پایانی بروند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا