Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، نگاه به پتانسیل‌های داخل را سبب توانمندی بیشتر کشور دانست و اظهار داشت: نگاه به بیگانگان غلط است و آنها نشان داده‌اند که قابل اعتماد نیستند.

 

وی با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد تکیه بر توان داخلی افزود: ایران یک کشور ثروتمند است و سال‌های سال است با اقتدار در مقابل فشارها و هجمه‌های غرب ایستادگی می‌کند و امروز هم برای ادامه این راه با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های داخلی باید اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب جمعه کرمانشاه التهابات و نوسانات بازار سکه و ارز را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: عدم مدیریت یکی از مهمترین مشکلات امروز کشور است و در سایه همین عدم مدیریت‌هاست که این آشفتگی‌ها ایجاد می‌شود، این نوسانات به تحریم‌ها ارتباطی نداشته و دولت باید آنرا مدیریت کند.

 

آیت‌الله علما با اشاره به هفته عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: حجاب مختص به اسلام نیست بلکه تمام ملت‌ها براساس موازین خود موضوع حجاب را داشته‌اند.

 

وی در ادامه اشاره‌ای به مناسبت‌های هفته پیش‌رو داشت و با یادآوری سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت بیان داشت: این حضرت مرکز صدور علم و دانش و تربیت علمای بزرگ جهان اسلام و الگوی دختران است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه همچنین سالروز تاسیس شورای نگهبان را متذکر شد و از این نهاد به عنوان یک نهاد اثرگذار و انقلابی و مدافع حقوق مردم یاد کرد.

 

آیت‌الله علما، روز بهزیستی و تامین اجتماعی، هفته مالیات و روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه دیگر مناسبت‌های این هفته را یادآور شد و گفت: این اماکن مذهبی طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی آخر هفته‌ای بارانی برای کرمانشاهیان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان کرمانشاه کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از خروجی مدل‌های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته آینده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً طی ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آب‌گرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و با گذر موج ناپایدار دیگری مجدد شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

زورآوند اضافه کرد: دمای روزانه‏ هوا که تا پایان هفته به شکلی نسبتاً محسوس کاهش پیدا‬ می‌کند، روزهای شنبه و یکشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 749761

دیگر خبرها

  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار مدیریت بحران کرمانشاه در پی تشدید سامانه بارشی
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند