Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خدمت‌ رسانی در مناطق محروم باید با پیوست ‌های فرهنگی همراه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی  در دیدار با اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین بیان کرد: همه باید تلاش کنیم تا نقشه‌ همه کارها با نقشه‌ دین و قرآن هماهنگ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: نقشه‌ جامع دین و قرآن، اقامه نماز و اقامه قسط و عدل است و باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این 2 رسالت مهم دینی بهره ببریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه خدمت‌ رسانی در مناطق محروم باید با پیوست ‌های فرهنگی همراه شود، تصریح کرد: یکی از کارهایی که می‌تواند اثر مطلوب فرهنگی داشته باشد، مشارکت دادن مردم در کارها است و جای امیدواری است که مورد توجه مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار دارد.

 

وی تأکید کرد: شکوفا شدن استعدادهای مردم مستلزم توزیع عادلانه امکانات و فرصت‌ها است و باید امکانات به صورت عادلانه بین مردم توزیع شود چرا که توزیع ناعادلانه امکانات و فرصت‌ ها نه تنها استعدادها را بلکه کرامت و عزت مردم را نیز زیر سؤال می ‌برد.

 

آیت الله عابدینی شناسایی جوانان مستعد را در مناطق محروم ضروری دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی جوانان مستعد یکی از خدمات بسیار عظیم به کشور خواهد بود چرا که این جوانان پشتوانه معنوی، علمی و اقتصادی کشور خواهند شد.

 

وی اعلام کرد: باید تلاش کرد تا مسجد محور همه فعالیت‌ ها قرار گیرد و رسول گرامی اسلام (ص) پس از ورود به مدینه با ساخت مسجد آن را محور همه کارها قرار دادند و ضروری است ما هم همین روند را دنبال کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: باید فرصت‌ ها و ظرفیت ‌های شغلی هر منطقه شناسایی شود و برنامه‌ریزی ‌ها بر اساس آن‌ صورت گیرد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت شیراز امام صادق ع اسحاق جهانگیری تصادف آیت الله محمدرضا حدائق برجام مهدویت فوتبال نماینده ولی فقیه در استان قزوین خدمت رسانی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ پاسدار کامران کریمی افزود: همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود.

او تصریح کرد: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیات مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگاه ابوذر بازدید می‌کنند.

فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: برای هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی مسلط به مسائل جنگ و عملیات‌ها در نظر گرفته شده است.

سرهنگ پاسدار کامران کریمی افزود: بهترین راهکار برای مقابله با دسیسه‌های دشمن کار فرهنگی است که یکی از کار‌های مهم فرهنگی اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی و جنگ زده در غرب و جنوب کشور است تا نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

او تصریح کرد: جوانان و نوجوانان با حضور در این مناطق با روحیه شهدا و ایثارگران آشنا شده و به عنوان یک سفیر فرهنگی، این الگو‌ها را به خانواده، دوستان و جامعه معرفی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال