Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ میلاد محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در برنامه خندوانه شبکه نسیم آواز خواند.

در ادامه فیلم آوازخوانی خنده دار میلاد محمدی را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

بیشتر بخوانید: نحوه رفتار کی‌روش با بازیکنان از زبان میلاد محمدی +فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   آواز خوانده بازیکن احمد گروزنی در خندوانه + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با روش جدید: زکی‌پور حمله کن!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در بازی دیروز مقابل ذوب‌آهن دوباره توانست نمایش شایسته‌ای داشته باشد و عملکردی در حد و اندازه مدعی قهرمانی ارائه کند که علی‌رغم حملات پرشمار و زدن به تیرک دروازه حریف، فقط یکبار به گل رسید، اما بازی هجومی طلایی پوشان به ویژه روی نفوذ از سمت چپ زمین با حضور میلاد زکی‌پور و رضا شکاری جالب توجه بود.

طلایی پوشان که در این فصل حساب ویژه‌ای روی حمله از دو سمت زمین باز کردند و بارها روی ارسال از جناحین و خلق موقعیت توسط میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان به گل رسیدند، دیروز هم این روش را روی حرکات خطرناک و سریع مدافع چپ خود امتحان کردند.

میلاد زکی‌پور در دقایق ابتدایی سه موقعیت خطرناک با نفوذهای سریع خود از سمت چپ زمین و همکاری با رضا شکاری به وجود آورد و اگر دقت بیشتر از سوی مهاجمان بود، پاس گل هم می‌داد که این اتفاق نیفتاد.

این مدافع که در پایان فصل قراردادش با سپاهان به پایان می‌رسد و بعید نیست سال آخر حضورش در سپاهان را داشته باشد، دیروز یکی از بهترین‌های تیمش در جدال با ذوب‌آهن بود که اجازه نفوذ به بازیکنان حریف از سمت خود را نداد و در فاز هجومی نیز موثر کار کرد.

دیگر خبرها

  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • سحر دولتشاهی خانم جلسه ای از آب دراومد ! + فیلم آواز خوندن خانوم که سانسور شد
  • سپاهان با روش جدید: زکی‌پور حمله کن!(عکس)
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • خنده‌های تحلیل‌گر سابق سیا به ادعای رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایران
  • مروری بر آثار و زندگی شاعر بلند آواز بوشهر
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد....
  • تصاویری دیدنی از وضعیت امروز برج میلاد