Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط ، یک واحد بسته بندی غیر بهداشتی خرما را کشف و مهر و موم کردند گفت: در این واحد بسته بندی ،یک تن خرما در شرایط کاملا غیر بهداشتی ،بسته بندی شده بود.
علیرضا غیور گفت: همچنین 250 کیلوگرم سوسیس و کالباس فاسد و تاریخ گذشته از یک مرکز مواد غذایی کشف و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد افزود: پرونده متخلفان تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما خرما غیر بهداشتی سوسیس و کالباس تاریخ گذشته بسته بندی نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قشم

رئیس کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از کشف و معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در از یک واحد صنفی در منطقه طولا این جزیره خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، داریوش جهان‌بین اظهار داشت: این اقلام غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته شامل 600 بسته پودر کیک 500 گرمی، 816 بسته آرد ماکارونی 500 و 900 گرمی، 200 قوطی انواع کنسرو، 80 لیتر سرکه، چهار هزار و هشت بسته شکلات تافی مغزدار 250 گرمی و 100 بسته آدامس به تعداد 2 هزار و 400 عدد است.

وی با بیان اینکه این مواد غذایی فاسد در طرح نظارت بهداشتی ویژه عید نوروز و ماه رمضان کشف شده، تصریح کرد: مواد کشف شده از این واحد صنفی با تاریخ انقضا مربوط به سال‌های 1400 تا اوایل سال 1402 بود.

این مقام مسئول بیان داشت: این محموله کشف و ضبط شده بعد از انجام اقدامات اولیه و با رعایت مسایل بهداشتی با حضور کارشناسان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در سایت زباله شهرک طولا این جزیره معدوم شد.

جهان‌بین با بیان اینکه این واحد متخلف پلمب شده است، گفت: حفظ سلامت ساکنان و گردشگران جزیره قشم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا با هیچ کس تعارف و همراهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/7558/.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قشم
  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد؛ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • وزیر بهداشت : کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده حنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است