Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@22:33:04 GMT

سه عامل قطعی برق در تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۲۵۸۸

سه عامل قطعی برق در تهران

در طلاعیه شرکت توزیع برق تهران بزرگ، سه عامل "میزان مصرف"، "افزایش دما" و "ظرفیت شبکه" عوامل بروز قطعی های برق (مدیریت بار شبکه) اعلام شده اند.

ایران آنلاین /طبق اطلاعیه امروز شرکت توزیع برق تهران بزرگ، در ساعات پیک مصرف (۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳) مشترکان تهرانی می بایست نسبت به صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف برق توجه لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ساعات پیک مصرف برق که با کم دقتی در اطلاعیه پیشین شرکت توزیع برق تهران بزرگ، 12 تا 16 و 20 تا 23 ذکر شده بود، در اطلاعیه جدید این شرکت اصلاح شد.

طبق اطلاعیه امروز شرکت توزیع برق تهران بزرگ، در ساعات پیک مصرف (12 تا 17 و 20 تا 23) مشترکان تهرانی می بایست نسبت به صرفه جویی 10 درصدی در مصرف برق توجه لازم را داشته باشند.

در این اطلاعیه، سه عامل "میزان مصرف"، "افزایش دما" و "ظرفیت شبکه" عوامل بروز قطعی های برق (مدیریت بار شبکه) اعلام شده اند.

/تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه افزود: به علت شکستگی خط ۶۰۰ آزبست برگشتی از مخزن عباس آباد، آب مناطق نه‌پله، حکیم نظامی، حافظ۱و۲، ارم، مفتح، عمار، بیمارستان امام خمینی(ره)،  فلکه کسری، باهنر، فلکه مدرس، شکارچی و جاده انهر، تا ساعت ۱۵ قطع یا با افت فشار  همراه خواهد بود.

سعید پاشازاده افزود: تا زمان ترمیم و رفع شکستگی خط انتقال آب، تانکرهای آبرسانی برای خدمات رسانی به همشهریان محترم در این مناطق مستقر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه