Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > مازندران - قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به همراه معاون عمرانی استانداری مازندران ،دکتر شاعری نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران دستگاههای استانی از پروژه های مسکن مهر میارکلا ساری و نکا و بهشهر بازدید و از نزدیک از روند آماده سازی آنها اطلاع حاصل نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه استان مازندران مهندس احمد اصغری ‌مهرآبادی در حاشيه اين بازديد اظهار داشت: تلاش های خوبی برای اتمام پروژه های مسکن مهر در حال انجام است .
وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات مسکن مهر نیاز به همراهی همه مسئولان است و در این زمینه اقدامات مناسبی برای مسکن مهر انجام شده، افزود: افزایش سقف تسهیلات بانکی برای مسکن مهر از اقدامات این دولت است.
مهندس ‌مهرآبادی از بهره‌برداری بیش از 1000 واحد مسكن مهر در مازندران خبر داد و اظهار داشت : اميد است با هماهنگي به عمل آمده در هفته دولت امسال پروژه هاي مذكور را افتتاح نماييم.
وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل مسکن مهر در کشور پروژه‌ها را به صورت تک‌تک مورد بررسی قرار دادیم، تصریح کرد: کارگروه‌های متعددی تشکیل شد و بخش‌نامه‌ای مشترک با حضور مسئولان تعاون تدوین شد و مقرر شد که مشکلات مسکن مهر با تعاونی‌ها در اسرع وقت رفع شود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه مازندران هم از استانهای موفق در حوزه مسکن است اما مشکلاتی نیز در این استان وجود دارد که انشاله با حمایت دولت و با همراهی و همدلی دستگاههای خدمت رسان این مشکلات مرتفع و این پروژه ها بزودی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت .
مهندس عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به تلاش همه جانبه اداره کل برای اتمام پروژههای مسکن مهر خاطر نشان ساخت : تاکنون 58173 واحد مسکن مهر در استان پروانه ساخت صادر و جهت بهره مندی از تسهیلات مسکن مهر به بانک عامل معرفی شدند .
وی افزود : همچنین تعداد 50923 واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان گردید .
مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در هفته دولت تعداد بیش از 1000 واحد مسکونی آماده بهره برداری می باشد یادآور شد: تقریباً معادل 90 درصد از واحدهای مسکن مهر استان در شهرهای بالای 25000 نفر جمعیت به متقاضیان واجد الشرایط واگذار شده است .
مهندس بهادری افزود پروژه های مسکن مهر استان دارای پیشرفت فیزیکی معادل پی سازی 58173 واحد ، اتمام اسکلت و سقف 57530 واحد ،اتمام سفت کاری 56666 واحد و اتمام نازک کاری 53429 واحد می باشد .
گفتنی است مسکن مهر میارکلا ساری و پروژه 1700 واحدی مسکن مهر نکاء و مسکن مهر امام خمینی بهشهر از جمله پروژه هایی بودند که مورد بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر قرار گرفت.

 

46

کلید واژه‌ها : استان مازندران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: هزار و ۳۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان تحویل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان اظهار کرد: ‌با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری،مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)،امام جمعه و فرماندار شهرستان رودان استان هرمزگان، 33 هزار و 863 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد.

وی افزود: در این راستا طی تفاهم ‌نامه ای که میان وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد، هزار و 39 واحد مسکن سهم این استان بود که به مددجویان کمیته ‌امداد در هرمزگان تحویل شد.

کمالی ادامه داد: با تحویل این واحدها شاهد تحقق بخشی از اهداف دولت در زمینه کمک به محرومان هستیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم به صورت نمادین کلید یک واحد مسکونی ویلایی درحضور مسوولان استانی تحویل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد 
  • مراسم واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی
  • (ویدیو) نگاه قائم مقام وزیر فرهنگ به ممیزی
  • دولت سیزدهم وارث مسکن مهر دولت نهم