Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@02:07:55 GMT

لزوم بسیج آحاد جامعه برای ترویج فرهنگ قرآنی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۲۸۲۶

لزوم بسیج آحاد جامعه برای ترویج فرهنگ قرآنی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمد‌حسین صابری‌اراکی، رئیس انجمن خیرین قرآنی استان مرکزی، عصر روز گذشته، ۲۲ تیرماه در نوزدهمین مراسم تکریم معلمان، حافظان، خادمان و خیرین قرآن محلات و نیم‌ور که در سالن اجتماعات پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی محلات برگزار شد، گفت: فعالیت مهد قرآن محلات از سال ۷۸ آغاز شده و خوشبختانه طی این سال‌ها تربیت نیروهای قرآنی حافظ و قاری را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه فعالیت نوجوانان و جوانان در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است، بیان کرد: قرآن باید در بطن زندگی جوان وارد شود و آیات کاربردی قرآن باید در قالب طرح‌های جذاب به آنان آموزش داده شود. نوجوان باید از خطرات ناهنجاری‌ها آگاه باشد تا آینده خود را با لذت‌جویی یا کنجکاوی‌های بی‌مورد خراب نکند.
حجت‌الاسلام صابری اضافه کرد: برای ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی باید آحاد جامعه بسیج شوند که جلسات و محافل قرآن راهی مطمئن برای رسیدن به احکام قرآنی است. دشمنان امروز با همه تجهیزات خود به میدان آمدند اما جامعه قرآنی مدافعین قرآن و عترت هستند که در برابر آنان تمام قد ایستاده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی محلات استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور قاضی زاده هاشمی مدیرکل بنیاد شهید کشور برگزار شد . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078869 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • آحاد جامعه باید در فرآیند تولید تمام حوزه ها سهیم باشند
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • همه آحاد جامعه به نوعی مخاطب دستگاه تعلیم و تربیت و وامدار معلمان هستند
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل