Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:25:40 GMT

برنامه ریزی برای احیای مسجد جامع ساری

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۳۲۷۳

برنامه ریزی برای احیای مسجد جامع ساری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در نشست بررسی بازسازی و بهسازی مسجد جامع ساری با بیان اینکه ستاد بازسازی و احیای مسجد جامع تشکیل شد، گفت: از محل منابع ملی، استانی، اوقاف و کمک‌ های مردمی بازسازی مسجد انجام می‌ شود و در ستاد بازسازی حساب بانکی افتتاح می‌ شود تا کمک‌ های مردمی جمع آوری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به این جمع بندی رسیدیم که ساختار جدید و سازه جدید جایگزین سقف چوبی مسجد شود و سیستم پیشرفته گرمایشی و سرمایشی و اطفای حریق برای مسجد و حوزه علمیه پیش بینی شده است.

اسلامی گفت: تشکیل ستاد بازسازی مسجد و بازسازی و بازآفرینی مسجد با همکاری شهرداری ساری از اقداماتی است که در حال انجام است.

استاندار مازندران افزود: هیئت امنای مسجد موظف شدند یک مدیر را تعیین کنند و باید شرح وظایف هیئت امنا و مدیر مشخص شود و فرد مسئول در برابر اقدامات پاسخگو باشد.

وی گفت: با مدیریت معاون عمرانی استاندار مقرر شد، اماکن مشابه در استان شناسایی و بازنگری صورت گیرد تا نارسایی‌ های ایمنی را احصا کنیم و به دست اندرکاران و متولیان برای مدیریت و رفع مشکلات مسائل ابلاغ شود.

مسجد جامع ساری شامگاه پنجشنبه ۲۱ تیر ماه به دلیل اتصالی سیم برق دچار حریق شد.

این مسجد در دوران عباسیان ساخته و در دوره قاجار بازسازی شده بود.

مسجد جامع ساری در تاریخ ۸ اسفند ۱۳۷۷ با شماره ثبت ۲۲۷۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده بود.

انتهای پیام/ م

ضرورت بازسازی مسجد جامع ساری پس از آتش سوزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری عصر چهارشنبه با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی طی این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

کد خبر 6081556

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • ایجاد و احیای ۳۱ هزار شغل در یزد
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان