Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک خودرو و ۴ موتور سیکلت سرقتی مربوط به مالکان استان مرکزی در ۴۸ ساعت گذشته خبرداد.

سرهنگ خلجی افزود: وسایل نقلیه کشف شده در عملیات‌های پلیس استان مرکزی در ۲ روز گذشته عبارتند از:

خودروی پراید به شماره انتظامی ۱۱۲ س.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۲ ایران ۴۷

موتور سیکلت به شماره انتظامی ۵۷۴۶ اراک ۵

موتور سیکلت به شماره انتظامی ۷۸۶۹۴ ایران ۵۳۲

موتور سیکلت به شماره انتظامی ۶۷۳۲۹ ایران ۶۱۳

موتور سیکلت به شماره انتظامی ۷۲۲۴۹ ایران ۵۳۳

وی از مالکان وسایل نقلیه کشف شده خواست با یگان‌های کاشف تماس گرفته و برای تحویل خودروی خود با در دست داشتن مدارک مالکیت به یگان انتظامی که اعلام می‌شود، مراجعه کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: برخی از وسایل نقلیه دیگر هم در عملیات‌های پلیس استان مرکزی کشف شده که مربوط به وسایل سرقت شده در دیگر استان‌های کشور است.

انتهای پیام / ج


وسایل نقلیه سرقتی کشف شده در بیست و سوم مرداد ۹۷ دراستان مرکزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود

تین نیوز

علی مولوی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: برابر ماده ۲۶ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، هر فردی بخواهد با هر نوع وسیله نقلیه موتوری زمینی رانندگی کند باید گواهینامه متناسب رانندگی با آن وسیله نقلیه را دارا باشد که در غیر این صورت، در صورت مشاهده با متخلفان برابر قوانین و مقررات رفتار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مولوی افزود: بر این اساس طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه به صورت ویژه در محورهای مواصلاتی برون شهری استان توسط تیم های گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه اجرا می شود و با رانندگان بدون گواهینامه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برخی از خانواده ها به دلایل مختلفی رانندگی را به فرزندان خود که بدون گواهینامه هستند و توانایی لازم برای کنترل وسیله نقلیه ندارند واگذار می کنند که این موضوع می تواند عواقب بسیار ناخوشایند و جبران ناپذیری برای آن فرد و خانواده وی به وجود بیاورد.

مولوی تصریح کرد: برابر ماده ۱۹۹ آئین نامه راهنمایی و رانندگی هیچ فردی حق ندارد به شخصی که گواهینامه رانندگی ندارد اجازه رانندگی با وسیله نقلیه خود را بدهد، لذا در صورت مشاهده ضمن معرفی فرد متخلف به مراجع قضائی، برابر مقررات با وی برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری