Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه انگلیسی از تلاش دو رقیب سنتی فوتبال اسکاتلند برای به خدمت گرفتن گرفتن مدافع تیم ملی فوتبال ایران گزارش داد. ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «سان» گزارش داد باشگاه سلتیک می‌تواند در راه جذب میلاد محمدی، متخصص پشتک - اشاره به پرتاب اوت عجیب مدافع تیم ملی در بازی با اسپانیا - با سلتیک به رقابت بپردازد و آنها در حال سبک و سنگین کردن حرکت برای این انتقال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سان» روز پنجشنبه گزارش داده بود که این دو باشگاه اسکاتلندی نسبت به جذب این ستاره ایرانی علاقه‌مند هستند، اما سلتیک به دلیل اینکه آینده کایرن تیرنی، مدافع چپش در هاله‌ای از ابهام است در حال ارزیابی اوضاع برای حرکت برای این انتقال هستند.

میلاد محمدی، مدافع چپ تیم احمد گروژنی می‌تواند خود را در مرکز طناب‌کشی اولد فیرم - اشاره به رقابت سنتی گلاسکو رنجرز و سلتیک - ببیند. دلیل اینکه سلتیک نسبت به حضور در این رقابت برای جذب محمدی مردد است، این است که اورتون در نظر دارد کایرن تیرنی را از سلتیک به خدمت بگیرد و آینده وی در این تیم نامشخص است.

در صورتی که تیرنی 21 ساله از سلتیک جدا شود، سلتیک نیاز به یافتن جانشینی برای وی دارد و میلاد محمدی که توانایی بازی با هر دو پا دارد و می‌تواند در پست‌های بال، بال چپ و دفاع راست بازی کند، یکی از گزینه‌هایی است که آنها مدنظر دارند.

محمدی 24 ساله که 21 بازی ملی دارد، به خاطر پشتک عجیبی که در بازی با اسپانیا زد، سوژه اینترنتی شد. باشگاه‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن این مدافع ایرانی که یک سال از قراردادش با احمد گروژنی باقی مانده، هستند برای جذب وی حداقل باید 2 میلیون پوند پرداخت کنند.

استیون جرارد، سرمربی جدید و اسطوره فوتبال لیورپول نیز به دنبال یک مدافع چپ برای تیمش است.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است

مدافع برزیلی تیم فوتبال چلسی اعلام کرد که در پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس به حضورش در جمع آبی‌های لندن خاتمه می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو سیلوا در پیامی ویدئویی که در سایت رسمی باشگاه چلسی منتشر شده است، اعلام کرد که پس از چهار سال حضور میان آبی‌پوشان لندن در پایان فصل جاری از آنها جدا خواهد شد.

مدافع میانی برزیلی چلسی گفت: چلسی برای من ارزش زیادی دارد. زمانی که به این تیم پیوستم، هدفم این بود که تنها یک فصل برایش بازی کنم اما 4 سال در این تیم ماندم. بازی در چلسی نه تنها برای من، بلکه برای خانواده‌ام هم اتفاق مهمی بود.

مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن سال 2020 به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و به چلسی پیوست. او برای تیم غرب لندن 151 بازی رسمی انجام داد و با آنها سه جام شامل یک قهرمانی در لیگ قهرمانان، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کسب کرد.

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

سیلوا افزود: فرزندان من در آکادمی چلسی بازی می‌کنند و عضو خانواده چلسی شده‌اند که این برای ما واقعاً مایه افتخار است.  من فکر می‌کنم در طول چهار سالی که اینجا حضور داشته‌ام، همیشه با تمام توانم بازی کرده‌ام اما متأسفانه هر فرآیند یک آغاز، یک پروسه و یک پایانی دارد. این اما پایانی همیشگی برای رابطه من و چلسی نیست و امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک دوباره بتوانم برای ایفای نقشی دیگر به اینجا برگردم. با این حال هر اتفاقی که رخ دهد، عشق من به چلسی وصف‌ناپذیر است و تنها چیزی که می‌توانم به این باشگاه بگویم، تشکر است. خداحافظی با یک تیم در شرایط عادی هم سخت است، چه برسد به زمانی که علاقه شما و تیم‌تان دو طرفه باشد. وقتی آبی شدی تا ابد آبی خواهی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن