Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه جامعة‌الثقلین شهید بابایی دوره‌های مختلفی را برای اوقات فراغت قرآن‌آموزان خردسال و کودک در نظر گرفته است که آموزش حفظ جزء سی‌ام قرآن یکی از مهمترین آنها است.
دیگر دوره‌های آموزشی ویژه کودکان(3 تا 4 سال) شامل حفظ بعضی از سوره‌های کوتاه قرآن، شعر و مفاهیم قرآنی به روش کودکانه، خلاقیت، اتاق بازی، برنامه‌های سرگرمی و تفریحی، اردوهای متنوع، آموزش حروف و کلمات انگلیسی، وضو و نماز، همچنین دوره‌های کودکان ویژه گروه سنی 4 تا 6 سال شامل آموزش حفظ جزء سی‌ام قرآن، آموزش قواعد و روخوانی قرآن، آموزش مفاهیم قرآنی و حدیث به روش شعر و داستان، کاردستی و نقاشی و خوشنویسی است که در حال حاضر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این دوره‌ها می‌توانند به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، انتهای خیابان شکرایی مراجعه و یا با شماره تلفن 32216232 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی