Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سقوط سه جوان از یک آبشار مرتفع در کانادا جان هر سه آنها را گرفت.

سقوط Fall سه جوان از آبشاری بلند و مرتفع در کانادا منجر به مرگ هر سه آنها شد. " ریکر گمبل"، "آلکسی لیخ" و "مگان اسکراپر" از ارتفاع 30 متری این آبشار به پایین سقوط کردند. این سه جوان بین 20 تا 30 سال سن داشتند. پلیس Police محلی کانادا با تایید مرگشان گفت که آنها پس از لغزیدن به پایین سقوط کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود ابتدا یکی از این سه قربانی دچار لغزش شده و دو دوست دیگر او که قصد داشتند مانع سقوطش شوند به همراه او به پایین سقوط کردند.

گروه امداد پس از حضور در محل حادثه Incident با استفاده از طناب توانستند اجساد این سه جوان را به بالای آبشار منتقل کنند. این سه قربانی به همراه 4 جوان دیگر که اهل ونکوور کانادا بودند کانالی با نام " High on Life " در یوتیوب داشتند که با سفر به مکان های خاص جهان، فیلم و عکس از خود تهیه و در آن منتشر می کردند. یکی از معروف ترین فیلم های منتشر شده از این گروه حدود 4.6 میلیون بیننده در یوتیوب را به خود جلب کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ مرموز دختر ناشناش در آغوش جوان مشهدی داخل آسانسور

سایه شوم در باغ ییلاقی / زنم را هم به باغ بردم!

علت آتش سوزی بزرگ مسجد دیار علویان ساری + عکس و جزئیات

شکار غول پیکرترین ماهی نادر دنیا + فیلم و عکس

5 هزار مرد ایرانی پارسال از زنان‌شان کتک خوردند!

پلیس‌های قلابی سه‌شنبه‌ها به سرقت می‌رفتند + گفتگو با رییس باند + عکس

ادعای باورنکردنی خانم ورزشکار تیم ملی که می گوید 16 ساله است! + عکس

دستگیری خانم معلم منحرف در دبیرستان دخترانه + عکس

کارآگاه خصوصی دقیقاً در ایران چه کار می‌کند؟ / زنانی که برای شوهرشان بپا استخدام می کنند!

2 خواهر قزوینی زن 36 ساله را به خاطر تاب بازی کشتند!

پدر عصبانی صاحب کار پسرش را در تایباد کشت

عروس خانم لبخندهای مرموز داماد به خواهرش را دیده بود!

قاتلانی که شب ها در جاده ها می رانند! / تکرار حادثه جاده سنندج در کمین مسافران + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط Fall پلیس Police حادثه Incident سفر فیلم اخبار حوادث کانادا سقوط جوان تصاویر کام مرگ عکس حوادث ترکیه ایران زن فیلم مرد ایرانی کنسرت شوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی

به گزارش نابناک، رسیدگی به این پرونده از فروردین ماه سال گذشته به دنبال وقوع درگیری دسته جمعی در حاشیه اتوبان باقری آغاز شد. در این درگیری که مرد جوانی به نام حمید از ناحیه گردن چاقو خورده و به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

با مرگ مرد جوان ماموران به تحقیق پرداختند و دریافتند حمید از مدتی قبل با یکی از دوستانش به نام احسان درگیر بوده و بار‌ها در فضای مجازی با هم کل کل کرده بودند.

ردیابی متهمان

با افشای این ماجرا احسان ۲۸ ساله ردیابی بازداشت شد و به درگیری خونین با حمید اعتراف کرد، اما مدعی شد ضربه‌ای به قربانی نزده و ۲ نفر از دوستانش به نام‌های ماهان و پدرام که همراه وی بوده‌اند حمید را کشته‌اند.

با اطلاعاتی که این مرد به ماموران داده بود ۲ دوستش ردیابی و بازداشت شدند و به درگیری خونین اعتراف کردند.

بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته نشان می‌داد در درگیری خونین ماهان و پدرام چاقو در دست داشته و ضربه‌های کشنده را به قربانی زده اند.

به این ترتیب برای ماهان و پدرام به اتهام مشارکت در قتل و برای احسان به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آن‌ها از خود دفاع کردند.

در ابتدا پدر و مادر حمید درخواست قصاص را مطرح کردند.

 

سپس احسان به اتهام معاونت در قتل روبه روی قضات ایستاد و گفت: من مید را از قبل می‌شناختم و با او اختلاف داشتم. ما قبلاً چند بار در فضای مجازی با هم کل کل کرده بودیم. آخرین بار من به همراه ماهان و پدرام مشروب خورده و مست بودیم. سپس به جگرکی رفتیم و غذا خوردیم. در راه بازگشت یکباره حمید را دیدم که مقابل یک کافی شاپ ایستاده بود. من از دوستانم خواستم تا او را گوشمالی دهیم. اما باور کنید اصلاً راضی به مرگش نبودم و از دوستانم نخواسته بودم او را بکشند.

وی ادامه داد: ما پلاک ماشین را کج کردیم تا پلاک خودرو قابل شناسایی نباشد. سپس مقابل در کافی شاپ توقف کردیم به سمت حمید حمله ور شدیم. من فقط می‌خواستم او را ادب کنم. اما نمی‌دانستم دوستانم چاقو دارند و او را می‌زنند. من از دوستانم نخواسته بودم او را بکشند. به همین خاطر اتهام معاونت در قتل را قبول ندارم.

وقتی ماهان در جایگاه ویژه ایستاد گفت:احسان دوست صمیمی ام بود و وقتی با حمید روبرو شد گفت می‌خواهد او را گوشمالی دهد. به همین خاطر ما هم به سمتش حمله ور شدیم. من چاقو کشیدم و چند ضربه به او زدم. اما باور کنید ضربه‌ها کاری نبود و هرگز فکر نمی‌کردم موجب مرگ او شود.

پدرام نیز گفت: من به خاطر دوست صمیمی‌ام به قربانی حمله کردم. ولی چون مست بودم چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم و نمی‌دانم چند ضربه به او زدم. من با حمید اختلافی نداشتم و نمی‌خواستم او را بکشم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

دیگر خبرها

  • سقوط یک جوان از پاراگلایدر در رامیان
  • یک جوان از پاراگلایدر در رامیان سقوط کرد
  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی ۲ کشته برجای گذاشت
  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی / ۲ نفر کشته شدند
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • گفت‌وگو با جوان‌ترین قاضی زن/ آقای قاضی خطابم می‌کنند!