Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مگر مدیران استقلال و مخصوصا شفر ادعای حرفه‌ای بودن ندارند، پس چرا می‌خواهند با رفتاری غیر حرفه‌ای مانع از برگزاری سوپرجام شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، از چند ماه پیش بود که از طرف سازمان لیگ اعلام شد دیدار سوپرجام فوتبال ایران پیش از آغاز لیگ هجدهم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن زمان که این مسئله اعلام شد هنوز تیم‌های قهرمان لیگ و جام حذفی مشخص نشده بودند.

بعد از اینکه پرسپولیس قهرمان لیگ و استقلال قهرمان جام حذفی شدند خیلی‌ها منتظر تقابل دو تیم در سوپرجام و دربی تهران بودند. از چند هفته پیش بود که استقلالی‌ها اعلام کردند نمی‌خواهند در سوپرجام مقابل پرسپولیس قرار بگیرند!

استقلالی‌ها هر روز یک بهانه و دلیل جدید برای شرکت در سوپرجام رو می‌کنند و این در حالی است که سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به برگزاری سوپرجام اصرار دارند. در این بین هواداران استقلال هم دوشادوش مدیریت و کادرفنی این تیم معتقد هستند که سوپرجام نباید برگزار شود.

رفتار مدیران و کادرفنی استقلال در قبال برگزاری سوپرجام یک رفتار کاملا غیرحرفه‌ای به شمار می‌رود. اینکه از چند ماه پیش سازمان لیگ اعلام کرده سوپرجام در فلان تاریخ برگزار می‌شود و استقلالی‌ها با علم به این موضوع نمی‌خواهند در سوپرجام به میدان بروند بسیار عجیب است.

حالا سوال پیش می‌آید که دلیل این رفتار استقلالی‌ها چیست؟ مگر استقلالی‌ها همان موقع که قهرمان جام حذفی شدند نمی‌دانستند سوپرجام برگزار می‌شود؟ اگر استقلالی‌ها نتوانستند آماده شوند چرا باید برنامه سوپرجام تغییر کند؟ چرا یک بازی حساس و جذاب باید به خاطر مدیران و کادرفنی استقلال لغو شود؟ مگر مدیران استقلال و مخصوصا شفر ادعای حرفه‌ای بودن ندارند، پس چرا می‌خواهند با رفتاری غیر حرفه‌ای مانع از برگزاری سوپرجام شوند؟ آیا دلیل این رفتار استقلالی‌ها بد بسته‌ شدن این تیم و شرایط نابه‌سامان آبی‌پوشان است؟ واقعا برگزاری دیدار سوپرجام مهم است یا یک دیدار دوستانه با یک تیم درجه چندم آلمانی؟

به گزارش میزان، اینها سوالات متعددی است که مدیران و کادرفنی استقلال باید به آنها پاسخ دهند. از راه‌روهای سازمان لیگ خبر می‌رسد که دیدار سوپرجام در نهایت برگزار نمی‌شود، مسئله‌ای که دودش به چشم فوتبال باشگاهی ایران می‌رود. این در شرایطی است که پیش از این جمعه 29 تیر تاریخ برگزاری سوپرجام اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال دربی سوپرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902126

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است