Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا؛ متن پیام بدین شرح است
باسمه تعالی

 خبر ارتحال استاد بزرگ حوزه علمیه حضرت آیت الله میرزا محسن دوزدوزانی رضوان الله عليه موجب نهایت تأسف و تأثر گردید.ایشان در طول دهه های متمادی با تمام وجود به تربیت طلاب مشغول بود. مجلس درس حضرتش مملو از نشاط و پویایی بود که از شیوه منحصر به فرد و عشق خالصانه ایشان به تدريس نشأت می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خدایش بیامرزد و با محمد و آل محمد عليهم السلام محشور گرداند.

این جانب، این ضایعه اسفناک را به حضور مقدس مراجع بزگوار تقلید دامت اظلالهم و رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی و حوزه علمیه قم و تمام بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند به تمام بازماندگان محترم صبر جميل و اجر جزیل عطا فرماید.

مهدی هادوی تهرانی

22 تیرماه 1397

قم آشیانه آل محمد(ع)

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا هادوی دوزدوزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه

سردار محمدرضا موحد با حضور در دفتر آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، فرارسیدن سال جدید و تقارن آن با بهار قرآن و معنویت را تبریک گفت.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) در این دیدار، گزارشی از اقدامات سپاه استان قم در سال ۱۴۰۲ ارائه و همچنین مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ سپاه استان در عرصه‌های مختلف را تشریح کرد.

سردار موحد بر آمادگی کامل سپاه امام علی‌بن‌ابی طالب (ع) برای زمینه‌سازی جهت تحقق شعار سال و بهبود وضعیت عمومی جامعه تأکید کرد.

آیت‌الله اعرافی نیز در این دیدار با اشاره به تلاش‌های سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأمین امنیت پایدار، نسبت به خدمات سپاه استان قم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی قدردانی کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند
  • دهم فروردین سالگرد رحلت آیت الله بروجردی
  • دهم فروردین سالگرد رحلت آیت الله بروجردی (ره)
  • ۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی
  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • سند و پیوست مردمی‌سازی امور کشور تدوین شود