Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:01:32 GMT

برگزاری دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۳۹۴۴

برگزاری دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت

دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت به منظور جلب مشارکت جامعه علمی و نخبگانی کشور در طراحی الگوی بومی پیشرفت آذرماه برگزار می شود.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان: دوازدهمین کنگره «پیشگامان پیشرفت» با حضور نمایندگان و اعضای انجمن های علمی، کانون های فرهنگی، هنری، ادبی و نشریات دانشجویی، تشکل ها و کانون های صنفی دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور، دفاتر استانی بنیاد ملی نخبگان و طلاب در تاریخ پنجشنبه، ۲۲ آذرماه ۹۷ در تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، بر اساس حکم ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری مأموریت دارد، با مشارکت جامعه علمی و نخبگانی کشور الگوی بومی پیشرفت را بر اساس مولفه های اسلامی – ایرانی و بهره گیری از تجارب جهانی طراحی کند.

 

به میدان آوردن ظرفیت نخبگانی در سطوح مختلف و استفاده مناسب از قابلیت ها، تجارب و توانمندی آنان کار سترگی است که در صورت توفیق برکات فراوانی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

 

بخش های کنگره شامل مقالات علمی کوتاه، ادبیات پیشرفت، وب نویسی و شبکه های اجتماعی و آثار تصویری است.

مهلت ارسال آثار: ۳۰ مهرماه

اعلام نتایج از طریق وب گاه: ۲۲ آبان ماه

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبگاه www.kpip.ir مراجعه کنند.

شماره تماس: ۸۸۶۳۴۰۰۸

آدرس ایمیل: kpip@olgou.ir

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس شیراز اسحاق جهانگیری آیت الله محمدرضا حدائق تصادف امام صادق ع فوتبال جامعه روحانیت شیراز حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع کنگره پیشگامان پیشرفت علم نافع علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه الگوی صحیحِ مستندهای موفق رادیویی

بهنام احمدپورمبارکه، داور نهایی بخش اصلی جشنواره پژواک درباره وضعیت آثار گفت: ۶۰ برنامه مستند رادیویی گوش دادم که برای بخش اصلی آمده بود. مستندهایی در حوزه های جایزه مقاومت، پیشرفت، سلامت، سبک زندگی، جهاد تبیین، پاسداشت زبان فارسی و سرمایه اجتماعی از جمله آثاری بود که من آنها را شنیدم. 

احمد پور در پاسخ به چگونگی کیفیت آثار ارسال شده به جشنواره پژواک توضیح داد: خوشبختانه در حوزه مستندسازی گام های خوبی برداشته شده و آثار خوبی راهی جشنواره شده است. به نظرم بهتر است آثار برنامه سازان برگزیده مورد الگوی دیگر برنامه سازان قرار بگیرد تا خلاقیت و نوآوری به آثار تزریق شود.

وی ادامه داد: در دوره اول جشنواره تعریف دقیق از مستندسازی رادیویی نبود اما در هر دوره شاهد پیشرفت بیشتر برنامه سازان و خلاقیت آنها در مستندسازی شدیم. البته هنوز هم جای کار دارد و ما می توانیم بیشتر روی آثار کار کنیم تا روز به روز شاهد رونق مستندسازی رادیویی شویم. ضمن اینکه باید این مسئله هم پذیرفت که ساخت مستند رادیویی کار ساده ای نیست و نیازمند پژوهش فراوان است. بنابراین هم انرژی بر است و هم زمانبر. 

این داور ادامه داد: مستندهای رادیویی ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار می کند و بنابراین آینده درخشانی دارد، به شرط آنکه بخواهیم بیشتر روی پژوهش مستندهای رادیویی و ساختار آن توجه کنیم، چرا که مستندهای تلویزیونی روی مخاطبان تاثیرگذار هستند و مردم هم بیشتر طرفدار این ژانر خواهند شد. البته باید به این موضوع تاکید کنم که ما چون مشخصات برنامه سازان را نداشتیم، نمی دانستیم این مستند را یک فرد جوان ساخته یا یک میانسال. در مجموع همانطور که تاکید کردم برنامه های موفق می تواند الگویی برای برنامه سازی بوده تا شاهد ارتقای کیفیت آثار باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • پیشرفت‌های چشمگیر ایران در منطقه و جهان با کاربست های فناوری
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • تغییر سبک زندگی یکی از مهمترین عوامل کاهش موالید در کشور 
  • ارائه الگوی صحیحِ مستندهای موفق رادیویی
  • عواملی که درباره کاهش موالید کشور دیده نمی‌شوند
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • پیشرفت‌های علمی و اقتصادی جامعه در پرتو امنیت شکل می‌گیرد