Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:28:41 GMT

شقیری: بی‌صبرانه منتظر بازی در کنار صلاح

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۴۰۸۵

شقیری: بی‌صبرانه منتظر بازی در کنار صلاح

ستاره‌ی تیم ملی سویس، شقیری می‌گوید محمد صلاح ستاره‌ی مصری را از دوران حضور در بازل می‌شناخته و بی‌صبرانه منتظر است در آنفیلد در کنار او بازی کند.

به گزارش ورزش سه، ژردان شقیری بعد از انعقاد قرارداد با لیورپول می‌گوید از اینکه قرار است با محمد صلاح همبازی شود خوشحال است. این ستاره‌ی سویسی، صلاح را از دوران حضورش در باشگاه بازل می‌شناسد هر چند این دو در بازل هم‌تیمی نبوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


صلاح وقتی به بازل می‌رسد که شقیری باشگاه سویسی را ترک کرده. با اینحال در آنفیلد صلاح برای شقیری 26ساله چهره‌ی آشنایی خواهد بود و البته این دو برای حضور در ترکیب اصلی مسلماً با هم رقابت خواهند کرد. 


شقیری که با قراردادی 13 میلیون یورویی از استو‌ک‌سیتی به لیورپول پیوست می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است که با صلاح همبازی شود.


شقیری به وبسایت باشگاه لیورپول می‌گوید " من صلاح را خیلی خوب نمی‌شناسم ولی وقتی من در بازل بازی می‌کردم او یک بار برای شرکت در تمرینها و تست ورود به باشگاه به بازل آمده بود. دو سه باری آمد و با ما تمرین کرد. من هم در آن تمرینها شرکت داشتم. بعد من به بایرن مونیخ رفتم و او در بازل ماند. خوشحالم که او را اینجا می‌بینم. او پارسال فصل فوق‌العاده‌ای داشته و امیدوارم امسال هم بتواند مثل سال گذشته بدرخشد. به خاطر آن فصل بی‌نظیر برای صلاح خوشحالم. او انسان خیلی خوبی است. یک مرد درست ".

تیم ملی سوئیس ژردان شقیری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی سوئیس ژردان شقیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود

به گزارش "ورزش سه"، روز عجیبی برای لیورپول بود. نه به دلیل تساوی مقابل وستهم، آنها هفته‌هاست که نمایش‌های ضعیفی ارائه می‌دهند و این موضوع عجیبی نیست.

عجیب‌ترین اتفاق بازی در لب خط رخ داد. محمد صلاح که منتظر تعویض و ورود به بازی بود، با یورگن کلوپ وارد درگیری شد، این بحث به حدی جدی شد که داروین نونیز مجبور به مداخله و پایان دادن به آن شد.

پس از پایان بازی و تساوی ۲-۲، کلوپ در نشست خبری ادعا کرد همه چیز تمام شده و آنها در رختکن مشکلات را برطرف کرده‌اند اما صلاح گفت که اگر در مورد این اتفاق صحبت کند، «آتش به پا خواهد شد.»

کرگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس فعلی شبکه اسکای، در مورد درگیری امروز گفت: «تنها دلیلی که یک مربی می‌تواند در این موقعیت از بازیکنش عصبانی باشد، این است که او زمان زیادی را صرف آماده شدن برای ورود به بازی کرده باشد.»

علیرغم ادعای کرگر، مهاجم لیورپول لباس‌هایش را کامل پوشیده بود و کاملا آماده ورود به بازی بود. در صحنه‌هایی که پیش از وقوع درگیری منتشر شده، کلوپ و صلاح با بی‌میلی با یکدیگر دست می‌دهند. هنوز دلیل کامل و باجزئیاتی برای این درگیری اعلام نشده است و مشخص نیست دو طرف به چه علت با یکدیگر وارد درگیری شدند.

دیگر خبرها

  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!