Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تهران، سی و هفتمین آزمون ارتقاء دستیاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اولین‌بار در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر فرهاد ادهمی مقدم، مدیرکل توسعه آموزش معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر شبنم موثقی، رئیس دانشکده پزشکی و دکتر فرشته شاه‌محمدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده نیز با حضور از نحوه برگزاری آزمون بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر آنا قربانی‌دوشان‌تپه، دکتر ماندانا پی‌سپار، دکتر میساء قیم، دکتر غلامرضا ژیان‌چرخکار، دکتر سهیل بابایی‌درآباد، دکتر فریبرز هاشمی و دکتر فرشاد فرنیا به عنوان دستیاران داخلی در آزمون ارتقاء رزیدنتی سال 1 به 2 و سال 2 به 3 این دوره شرکت داشتند.

موثقی از مریم خوش خلق سیما، نیلوفر جیحانی، نورمحمد صالحی و مرتضی باغانی که در برپایی این آزمون با دانشکده همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

اولین آزمون دستیاری داخلی دکتر سید علی ابطحی دکتر فرهاد ادهمی مقدم دکتر شبنم موثقی دانشکده پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشکده پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه اول اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

به متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است و داوطلبان می توانند در این لینک https://www8.sanjesh.org/download/1403/phd/cs/NOETCSphd1403_v1.pdf آن را دریافت کنند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه مربوطه دانشگاه آزاد به آدرسwww.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های: امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانه فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب کنند.

به گزارش مهر، آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۳ روز ۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۱۵۴ شهر، ۱۸۶ حوزه اصلی و ۵۶۸ حوزه فرعی برگزار شد. تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ نفر در آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴۵ درصد زن و ۵۵ درصد مرد بودند.

گروه علوم انسانی با ۲۹ کدرشته و ۱۰۱ هزار و ۷۸۸ نفر داوطلب بزرگترین گروه حاضر در آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۳ است. داوطلبان در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان به رقابت پرداختند.

کد خبر 6080561

دیگر خبرها

  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه