Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:27:01 GMT

رسول خطیبی مالک باشگاه ماشین سازی تبریز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۴۲۴۰

رسول خطیبی مالک باشگاه ماشین سازی تبریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرانجام پس از کش و قوس های فراواران، مالکیت و سهام باشگاه ماشین سازی تبریز از سوی محمدرضا زنوزی مطلق به رسول خطیبی واگذار شد.

بر این اساس سعید حاجی زاده همچنان به عنوان مدیرعامل باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد.

همچنین حسین خطیبی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز برای فصل جدید انتخاب شد و دیگر اعضای کادرفنی جهت آماده سازی تیم برای حضور در رقابت های لیگ یک، نیز متعاقباً انتخاب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حکم حاجی زاده، همچنین عبدالرزاق میراب به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز منصوب شد و اسد گلزاری سرپرست سابق این تیم به عنوان مدیر اجرایی فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 4345914

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی رسول خطیبی ماشین سازی تبریز بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه آتش سوزی سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم

به گزارش ورزش سه، استیون جرارد سرمربی انگلیسی الاتفاق عربستان و بازیکن سابق لیورپول در گفتگو اختصاصی که با رسانه لیگ عربستان داشت درباره نکات شخصی زندگی‌اش صحبت کرده است.

او ابتدا گفت: من به ورزش علاقه زیادی دارم، بنابراین سعی می‌کنم در این رشته بمانم و شغلی مرتبط با فوتبال یا شاید ورزش دیگری پیدا کنم. در دوران کودکی تنها اوقات فراغت من این بود که در تلویزیون به تماشای فوتبال بنشینم.

او ادامه داد: توصیه‌ای که من به بازیکنان جوان می‌کنم این است که رویاهای خود را محدود نکنند و تا زمانی که به آن‌ها نرسیدند، سخت و با پشتکار باشید. آدم‌های موفق با انگیزه و منظم هستند و تا زمانی که به موفقیت برسید، من معتقدم که باید این مسیر را ادامه دهند.

جرارد در مورد انتخاب سه بازیکن خود برای پیوستن به تیم تاریخی مدنظرش گفت: زین الدین زیدان را قطعا انتخاب خواهم کرد، زیرا او الگوی نسل من بود و بهترین هافبک جهان بود، بنابراین زیدان را انتخاب خواهم کرد. بعد از آن هم رونالدو و مسی را انتخاب می‌کنم که بهترین بازیکنان جهان در دوران بازیگری من بودند و به رقابت با آنها افتخار می‌کنم.

مربی انگلستانی الاتفاق در خصوص نحوه شخصی خودش پاسخ داد: وقتی سر کار نیستم، فقط به خانواده فکر می‌کنم. من فردی هستم که خیلی به خانواده‌ام وابسته هستم و 3 دختر و یک پسر دارم که همیشه با آنها فوتبال بازی می‌کنم و با آنها درباره فوتبال بدون خسته شدن صحبت می‌کنیم. برای خانه رفتن همیشه مشتاق بودم چون می‌دانم یک خانواده دوست‌داشتنی منتظر من هستند.

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر