Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه ۲۸ هزار خانوار مددجو تحت پوشش بیمه حوادث غیرمترقبه هستند گفت: در سه ماه نخست امسال ۲.۳ میلیارد ریال و سال گذشته ۵.۳ میلیارد ریال بابت خسارت حوادث غیرمترقبه به مددجویان استان بوشهر پرداخت شد. ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ استانها بوشهر نظرات

احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد است اظهار داشت: توانمندسازی مهارتی برای استقلال اقتصادی مددجویان مورد توجه ویژه قرار دارد که در این راستا بر اساس ظرفیت اشتغال‌زایی مناطق شهری و روستایی مددجویان مهارت‌افزایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمیته امداد توجه ویژه‌ای به بیمه مددجویان در بخش‌های مختلف درمانی، اجتماعی، خسارتی و حوادث غیر مترقبه دارد گفت: کمیته امداد با ارائه خدمات بیمه‌ای، هزینه‌های مختلف مددجویان در بخش‌های مختلف پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از تحت پوشش  بیمه حوادث غیرمترقبه  مددجویان خبرداد و بیان کرد: با توجه به اینکه در شرایط سخت و بحران و حوادث غیر مترقبه، بیشترین آسیب روحی و روانی، مالی و اقتصادی خانواده‌های نیازمند متحمل می‌شوند برای کاهش این آسیب‌ها و پرداخت هزینه‌های خسارتی، کمیته امداد اقدام به انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های بیمه‌ای کرده است.

لطفی با بیان اینکه 28 هزار خانوار مددجو تحت پوشش بیمه حوادث غیرمترقبه هستند خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح بیمه‌ای، منازل مسکونی و اثاثیه مددجویان در برابر زلزله، طوفان، آتش‌سوزی تحت پوشش بیمه قرار گرفت و خسارت وارده به آنها پس از ارزیابی کارشناسی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت خسارت به وسائل سرمایشی مددجویان افزود: با توجه به افزایش دما در فصل گرما ضمن تاکید به رعایت صرفه‌جویی در حامل انرژی‌ برق و گاز در صورتیکه به سبب شرایط اقلیمی به وسائل سرمایشی خانواده‌ها آسیب وارد شد بیمه خسارت آنها را پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از پرداخت خسارت به مددجویان به سبب بروز حوادث غیرمترقبه خبرداد و تصریح کرد:در سه ماه نخست امسال 2.3 میلیارد ریال و سال گذشته 5.3 میلیارد ریال بابت خسارت حوادث غیرمترقبه به مددجویان استان بوشهر پرداخت شد.

لطفی با اشاره به تحت پوشش قرار داشتن 30 هزار خانوار مددجو از خدمات بیمه پایه بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال 8 میلیارد ریال برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شده است.

وی به اجرای طرح بیمه سلامت روستائیان و عشایر مددجویان پرداخت و افزود: مددجویان ساکن در روستاها، مناطق عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح یکشنبه در دیدار با رئیس هیئت عامل صندوق حوادث طبیعی ساختمان گفت: از توجه ویژه مسئولان صندوق حوادث طبیعی ساختمان به استان خراسان جنوبی و پرداخت خسارت‌ها به آسیب دیدگان در زلزله نهبندان، طبس و بشرویه تقدیر می‌کنیم.


وی با اشاره به سیل اخیر در استان و به خصوص شهرستان زیرکوه اظهار کرد: برای کمک به خانواده‌های سیل زده این شهرستان صندوق حمایت‌های لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: از سوی مدیرعامل این صندوق قول پرداخت خسارت به خانواده‌های آسیب دیده از سیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن داده شد.
وی گفت: حداکثر سقف تعهدات صندوق حوادث طبیعی ساختمان در سال جاری به ۹۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گفته وی سال گذشته این مبلغ ۳۰ میلیون تومان بوده است.

ذاکریان با اشاره به اینکه مبنای پرداخت خسارت اشتراک قانونی برق واحدهای مسکونی خواهد بود، بیان داشت: درصدی از حق بیمه پایه از طریق درج در حوزه برق بوده که از مالکان واحدهای مسکونی دریافت و به خزانه داری کل واریز می‌شود و الباقی حق بیمه از سوی دولت هر ساله بر اساس ماده ۱۰ قانون تنظیم و به حساب صندوق پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان یکی از ثمرات دولت سیزدهم است که در راستای رفاه و آرامش خاطر مردم در هنگام وقوع حوادث هشت گانه طبیعی شامل زلزله، سیل، طوفان، صاعقه، رانش زمین و سونامی پرداخت خسارت برای کلیه ساختمان‌های مسکونی دارای انشعابات قانونی برق را پوشش می‌دهد.

به گفته وی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی نماینده این صندوق در استان می‌باشد.

مهدی اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان بیان کرد: در صورت ارسال اطلاعات واحدهای خسارت دیده توسط استانداری در اسرع وقت، قول پرداخت خسارت به صاحبان واحدهای خسارت دیده، در کمترین زمان ممکنه داده می‌شود.

کد خبر 6090523

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است