Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@00:18:48 GMT

چه زمانی ایمپلنت با موفقیت بیشتری همراه است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۴۵۴۵

صراط:

احمد مقاره عابد، فلوشیپ ایمپلنت‌های دندانی در آستانه برگزاری چهارمین کنگره ایمپلنت دندانی اظهارکرد: مشکلات حین کاشت ایمپلنت، بعد از جراحی یا زمان کارگذاشتن روکش و پروتز که ممکن است یک دندانپزشک چه در نواحی زیبایی چه نواحی غیر زیبایی با آن مواجه شود در این کنگره مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد و جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه ایمپلنت نیز مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی با بیان اینکه کاشت ایمپلنت در نواحی عصب فک تحتانی می‌تواند خطرناک باشد و باید دقت زیادی در انجام آن صورت گیرد، افزود: کسانی که مشکل سیستمیک همچون دیابت و پوکی استخوان کنترل نشده دارند، عمل قلب باز یا پیوند کلیه شده‌اند افرادی که مشکلات عصبی داشته و یا سیمی درمانی شده‌اند به دلیل کیفیت استخوانی پایین انجام ایمپلنت برای آنها با محدودیت همراه است.

دبیر علمی چهارمین کنگره ایمپلنت دندانی ادامه داد: اینکه چه ایمپلنت و چه شرایطی برای این افراد در نظر گرفته شود نیز از دیگر مباحث مورد طرح و ارائه در کنگره است و جدیدترین موضوعات توسط اساتید و صاحبنظران برجسته مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

مقاره عابد با اشاره به اینکه انجام ایمپلنت امروزه فراگیر شده است، بیان داشت: جنس فلز ایمپلنت تیتانیوم است و به دلیل گرانقیمت بودن کاشت ایمپلنت پیش از این، بیشتر در شمال تهران و جنوب اصفهان مورد استقبال قرار گرفته بود ولی امروزه آمار با ورود برندهای جدید کره‌ای که قیمت پایین‌تری دارند بیشتر شده است.

وی افزود: هزینه ایمپلنت کره‌ای برای بیمار مبلغی حدود 1.5 تا 2 میلیون تومان و برندهای اروپایی و سوئیسی حدود 3تا 3.5 میلیون تومان است.

دبیر علمی چهارمین کنگره ایمپلنت دندانی با تاکید بر اینکه اگر در انجام ایمپلنت دقت شود خطراتی برای بیمار به همراه ندارد، خاطرنشان کرد: در صورتی که بیمار شرایط لازم برای ایمپلنت را به لحاظ شرایط جسمانی داشته باشد،ایمپلنت با موفقیت زیادی همراه خواهد شد.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»

میرجلال‌الدین کزازی می‌گوید: فیلم «مست عشق» از اندک فیلم‌هایی است که از دیدنش شادمان و خشنود بوده است.

این استاد زبان و ادبیات فارسی و شاهنامه‌پژوه در حاشیه اکران خصوصی «مست عشق» برای ادیبان و چهره‌های فرهنگی، در گفت‌وگو با ایسنا درباره این فیلم اظهار کرد: از نگاهی فراخ و فراگیر، دید و داوری من درباره این توژینه داستانی یا فیلم این است که دست‌اندکاران و پدیدآورندگان آن در کار هنری که می‌خواسته‌اند کرد، کامدار بوده‌اند. توانسته‌اند به آن آماج‌ها و آرمان‌هایی که در سر می‌پرورده‌اند، دست بیابند. از این دید این فیلم یکی از اندک فیلم‌هایی است که من از دیدن آن، از آغاز تا انجام فیلم، شادمان و خشنود بودم.

 او افزود: آن دریافتی که این هنرمندان از چهره‌ مولانا و منش و کنش او داشته‌اند، در بخشی گسترده در این آفریده هنری بازتاب یافته است. دم‌های دلپذیری را من به هنگام دیدن فیلم گذرانیدم اما چند ویژگی  بیشتر بر من کارگر افتاد؛ بجز کارگردانی که هر چه در فیلم می‌گذرد به راستی به گونه‌ای به او بازمی‌گردد زیرا اوست که سررشته‌ها را در دست دارد، خُنیا یا موسیقی فیلم بسیار  باشکوه ، کارساز و اثرگذار بود، به همان سان فیلم برداری آن. سه دیگر، آوابرداری این فیلم. از دید فنی این سه، نمود بیشتری در چشم من داشت.

 کزازی درباره گفت‌وگوهای بین شمس و مولانا که از دید برخی، شاید برای مخاطب عام دیریاب‌تر باشد و اینکه آیا فیلم توانسته شمایی از مولانا و شمس را به مخاطب عام‌تر معرفی کند، گفت: بیشینه این گفت‌وگوها چون از آبشخورها ستانده شده بود، از ویژگی‌های بسیار پسندیده فیلم شمرده می‌شود اما زبان فیلم، شاید ناچار بوده‌اند من داوری نمی‌کنم، با زبان روزگار مولانا همیشه سازگار نبود، شاید می‌خواسته‌اند که بیننده امروزین بتواند پیوند بیشتری با فیلم بیابد. ببیننده‌ای که با ادب پارسی و زبان مولانا به بسندگی آشنا نیست.

 انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»
  • جبلی: باید کار‌های بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • عکس | اطلاعیه جدید سامانه تجارت
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود
  • میزان موفقیت روش IVF در درمان ناباروری چقدر است؟
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟