Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی «الحاق ماده‌ای به قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» کاملا آماده است. حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گفت: طرح دو فوریتی «الحاق ماده‌ای به قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» کاملا آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماینده مجلس تاکید کرد: پیرامون این طرح سقفی برای مذاکرات تعیین و همچنین الزامات مدنظر در اقدام متناسب در اجرای برجام پیش بینی شده است.
رئیس «کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس» بیان داشت: اگر تصمیم بگیریم که  این طرح را به صحن بیاوریم، این اقدام را انجام خواهیم داد، اما در شرایط فعلی اگر دست به این اقدام نمی‌زنیم به دلیل این است که دست دولت در مذاکرات با اروپا باز باشد و اگر چیزی در این مذاکرات دارد به نمایش بگذارد.
وی تاکید کرد: امیدوار به مذاکرات دولت با اروپایی‌ها هستیم لذا این نوعی لابی‌گری و رایزنی است و باید تلاش خود را بکنیم و نیابد هیچ وقت ناامید شویم و کار را تعطیل کنیم.
این نماینده مجلس اظهار داشت: ناامید بودن به این معنی که اصولی را حفظ کنیم، فریب نخوریم، بیراهه نرویم ووقت کشی نکنیم است. لذا هر تلاشی که از دستمان برآید باید انجام دهیم.   قانون «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» مشتمل بر ماده واحده و دو تبصره در جلسه علنی روزسه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۴ به تأیید شورای نگهبان رسید.   انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مذاکره با اروپا طرح دوفوریتی مجلس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با فرمانده کل انتظامی کشور که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: عفاف و حجاب جز احکام الهی است و هر مسلمانی باید نسبت به این موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامی است و باید قوانین اسلامی نیز داشته باشد. اقدامات انجام شده نیز در مسیر درست و خوبی است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با بیان این که خوشبختانه اقدامات فراجا با ملاحظاتی که مدنظر قرار می‌دهد برای اجرای قانون و عملیاتی شدن آن منجر به این می‌شود که جمعیت عفیف ما احساس بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بابت این اقدامات به فرمانده کل انتظامی و یکایک کارکنان این فرماندهی دست مریزاد می‌گویم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تاکید کرد: امیدواریم از ۳۲ دستگاهی که در این موضوع وظیفه دارند همگی پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند و به احکام الهی التزام داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همه چیز رو به پیشرفت است و امیدواریم مجلس انقلابی که تا کنون پای کار این موضوع بوده در آینده نیز پای کار باشد.

کد خبر 6086238

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • آقاتهرانی: پای کار اجرای طرح نور پلیس می‌مانیم
  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
  • اصلاح طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی
  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد