Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@11:38:39 GMT

ماتیودی پس از فینال در روسیه می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۵۰۴۲

ماتیودی پس از فینال در روسیه می‌ماند

هافبک تیم ملی فرانسه بعد از دیدار نهایی برابر کرواسی، برای استراحت در روسیه می‌ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فرانسه فردا چه برنده بازی فینال با کرواسی شود و یا شکست خورده و به مقام دوم برسد، در بدو بازگشت به وطن، یک عضو خود را همراه نخواهد داشت.

این ستاره غایب، کسی جز بلیز ماتیودی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبالیستی که روز گذشته به خبرنگاران گفت قصد دارد با اتمام بازی‌ها در خاک روسیه بماند و تعطیلات تابستانی را آغاز کند.

وی عنوان کرد: به نظرم روسیه به خوبی جام جهانی را برگزار کند و این نکته را به خوبی حس کردم. از این رو تصمیم گرفتم بعد از اتمام جام اینجا بمانم و استراحت کنم.

ماتیودی در مورد شانس موفقیت تیمش در مصاف با کرواسی نیز گفت: تا به اینجا خیلی خوب بازی کرده‌ایم و پیشرفت داشتیم. امیدوارم برنده بازی نهایی نیز باشیم.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری در چارچوب لالیگا موفق شد رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. تک‌گل مادریدی‌ها در این بازی را آردا گولر به ثمر رساند تا آنها با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری در مورد نکات بازی صحبت و عملکرد تیمش را ارزیابی کرد.

پیروزی امشب؟
من رئال سوسیه‌داد را خیلی دوست دارم. پیروزی در اینجا آسان نبود اما تیم من شگفت‌انگیز است. ما سختی کشیدیم، جنگیدیم. اکنون برای قهرمانی در لالیگا فقط به ۴ امتیاز نیاز داریم.

گلزنی آردا گولر؟
آردا گولر بازیکن بسیار مهمی برای آینده باشگاه است. او فصل بعد اینجا خواهد ماند. واقعا سبک بازی‌اش را دوست دارم، او عاشق باشگاه است و هر روز پیشرفت می‌کند. خیلی جوان است، کم کم شخصیت اصلی خود را خواهد داشت.

زوج رودیگر مقابل بایرن مونیخ؟
من هنوز نمی‌دانم. ما گزینه‌های مختلفی داریم. من وضعیت را در روزهای آینده ارزیابی خواهم کرد.

عملکرد بازیکنان؟
عالی بودند. مردم فکر می‌کردند که ما اینجا آمده‌ایم تا فقط استراحت کنیم. نادرست بود. بازیکنان من می‌خواستند برنده شوند. باید از آنها تشکر کنم، زیرا عملکرد آنها فوق العاده بود.

وضعیت لوکا مودریچ؟
شرایط جسمانی او مطلوب است. این را در بازی‌های گذشته نشان داده است. او تماشایی است. می‌تواند سه‌شنبه مقابل بایرن بازی کند.

دیگر خبرها

  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است