Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان فارس، حمیدرضا ایزدی در خصوص مسابقاتی که در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات دوی کوهستان (اسکای رانینگ)، قهرمانی کشور به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان لرستان در ارتفاعات شهر خرم آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار ایزدی تصریح کرد: هدف از اجرای این مسابقات رشد و گسترش پایدار فرهنگ کوهپیمایی و کوه‌نوردی پاک، ایمن و سریع است. 

رئیس هیات کوهنوردی استان فارس افزود: اسکای رانینگ در کشور ما رشته نوپایی است و کشور ما دارای پتانسیل های بسیار زیادی جهت برگزاری مسابقات این رشته را دارد و  تمام تلاش این هیئت بر گسترش و توسعه هر چه بیشتر این رشته جذاب ورزشی بین ورزشکاران میباشد.

وی در پایان با ابراز خرسندی از عملکرد ورزشکاران استان فارس گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و همچنین ملاک انتخاب نفرات برتر جهت حضور در تیم ملی اسکای رانینگ کشور است.

مسئول بخش اسکای رانینگ هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان فارس هم در این خصوص گفت: با هماهنگی های لازم ۳ تیم از استان فارس که شامل تیم منتخب هیئت استان، باشگاه طبیعت دوست پارسیان و همچنین باشگاه کمپ طلایی از استان فارس در این دوره از مسابقات شرکت کرده که با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستادند .

سعید زندیان بیان کرد: تیم اسکای رانینگ استان فارس از بیش از یک سال پیش به طور مداوم زیر نظر مربیان و اساتید مجرب این هیئت آقایان علی مانیزان و محمد هادی اژدهاکش تمرین کرده و خود را جهت حضور در این مسابقات آماده نمودند .

 وی اظهار کرد: پس از برگزاری پنجمین دوره مسابقات دوی کوهستان در خرم آباد ورزشکاران فارس حسین عابدی و  هاجر رضانژاد موفق به کسب مدال برنز این دور از مسابقات شدند؛ با توجه به امتیازات کسب شده توسط دیگر ورزشکاران اعزامی به این مسابقات، تیم فارس موفق به  کسب مقام سوم تیمی در دو بخش آقایان و بانوان شد.

زندیان اضافه کرد: در این دوره از مسابقا ت از استان فارس در بخش آقایان، سجاد اسکندری، روح اله رضایی، حسین نیرومندی، هادی چشم وهام، ولی اله صالحی، حسین زارعی، عظیم ذوالفقاری، حسن عابدی، محمد ده بزرگی، علی لطفی و بهرام پرورش و در بخش بانوان هاجر رضانژاد، فاطمه صفوی، نجمه معارف، آیه بلوکی، مریم جوکار، فاطمه سادات غنیمت  و فاطمه باقری پور حقیقی حضور داشتند.

مسئول کارگروه اسکای رانینگ هیئت کوهنوردی فارس گفت: سرپرست تیم اعزامی استان به مسابقات خرم آباد را داریوش محمد پور برعهده داشت .

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دوره از مسابقات حمیدرضا ایزدی رئیس هیت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان فارس به عنوان رئیس هیئت داوری مسابقات و خانم آیگین امیریان نیز به عنوان داور رده بند حضور داشتند.

کد خبر 4345927

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز کسب رتبه برتر کوهنوردی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز یاسوج سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه آتش سوزی مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا

سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت ها اعزام شود،اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد.

تیم ملی جودو کشورمان قرار بود بامداد فردا پنج شنبه راهی امارات و پس از آن راهی کشور هنگ کنگ شود که فعلا باتوجه به شرایط کشور امارات اعزام تیم ملی از این کشور به محل برگزاری مسابقات ممکن نیست و مسوولان فدراسیون جودو بدنبال پرواز جایگزین از یکی دیگر از کشورها برای اعزام تیم ملی به این رقابت ها هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور