Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ورزشکاران کرمانشاهی درمسابقات لیگ نوجوانان دختر سپک تاکرا شرکت می‌کنند.
رویا ابراهیمی، نازنین غزالی، فاطمه احمدی، هدیه احمدی، زهرا حاتمی، فاطمه ستاری اسامی تیم سپک تاکرای دختران کرمانشاه اعزامی به این دوره از مسابقات است.
این مسابقات باحضور ۱۲ استان و ۱۹ تیم در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ تیر ماه سال جاری و در محل سالن ۶ هزار نفری انقلاب در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دختران کرمانشاهی در اولین دیدار در مقابل تیم لرستان موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ این تیم را شکست دهند.
تیم سپک تاکرای کرمانشاه با استان‌های کرمان، خراسان شمالی، لرستان، شهرکرد و تهران هم گروه است.
بانوی کرمانشاهی در پنجمین دوره اردوی تیم ملی اسپرینت اسلالوم جوانان شرکت کرد.
چراغی سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمانشاه گفت: گلشن رهیده ورزشکار کرمانشاهی دراین اردو که به منظور حضور موفق در بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین برگزار می‌شودحضور دارد.
پنجمین دوره اردوی تیم ملی اسپرینت اسلالوم جوانان در بخش بانوان و آقایان با حضور ۴ قایقران از صبح جمعه ۲۲ تیرماه در دریاچه آزادی آغاز شد.
چراغی افزود:کادر فنی کتایون اشرف سیما عروجی مجتبی تاج مهناز غفاری است.
دربیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان-قم؛ نونهالان تکواندوکارکرمانشاهی برسکوی نخست ایستادند
در پایان بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان پسر، ورزشکاران کرمانشاهی قهرمان شدند، تکواندوکاران قم نایب قهرمان شدند و پسران مازندرانی بر سکوی سوم ایستادند.
این دوره از مسابقات از صبح روز (پنجشنبه - ۲۱ تیرماه) با حضور ۳۱۰ تکواندوکار در قالب ۳۲ تیم از ۳۱ استان در مجموعه ورزشی نخلستان قم آغاز شده بود، دقایقی پیش با قهرمانی تیم کرمانشاه به پایان رسید.
حضور ورزشکاران آلیش کارکرمانشاهی در مسابقات قهرمان کشوری   صفری مسئول روابط عمومی هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: مسابقات کشتی آلیش در بخش آقایان از روز پنجشنبه در سالن امام خمینی مجموعه ورزشی آزادی گرگان در ۶ وزن آغاز شد و مسابقات بانوان نیز از روز امروز شنبه برگزار خواهد شد.
وی گفت: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۰۰ ورزشکار از ۱۷ استان کشور در بخش آقایان برگزارشد و نفرات برتر برای حضور در مسابقات آسیایی قرقیزستان انتخاب شدند.
صفری افزود: مسابقات در اوزان ۶۰ کیلوگرم، ۷۰ کیلوگرم، ۸۰ کیلوگرم، ۹۰ کیلوگرم، ۱۰۰ کیلوگرم و به‌اضافه ۱۰۰ کیلوگرم برگزار می‌شود.
وی گفت: تیم کرمانشاه در وزن ۹۰ کیلوگرم سوم در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم دوم و در نهایت در تیمی مقام دهم را کسب کرد.
صفری در پایان یادآور شد: سوده عزتی ۵۵ کیلوگرم دلپاک رحمانی ۶۰ کیلوگرم سلما نوری ۶۵ کیلوگرم پریا رستم آبادی ۷۰ کیلوگرم سوسن سلیمان آبادی ۷۵ کیلوگرم ماندانا نجفی +۷۵ کیلوگرم به مربیگری مهسا صالحی و سرپرستی الهه دلفانی و نمایندگی هیئت سمیرا شیری در این رقابت‌ها حضور دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه تیم ملی کاراته تیم ورزشی مسابقات ورزشی نونهالان تاکرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان ‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی