Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یوسفخانی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به تغییرات جزیی قیمت مرغ در بازار افزود: امروز مرغ زنده 2 تا 3 کیلو گرمی با قیمت 4800 تا 4900تومان در بازار عرضه می شود.
وی گفت: قیمت مرغ امروز در کشتارگاه برای صاحبان واحدهای عرضه کننده مرغ 7500تومان است.
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه قیمت مرغ در واحدهای صنفی با احتساب 10 درصد سود به مشتریان عرضه می شود افزود: قیمت مرغ در مراکز عمده فروشی7650 تومان به صاحبان واحد های صنفی عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفخانی با بیان اینکه امروز قیمت خرده فروشی مرغ شمال 7150تومان در بازار خرده فروشی است ادامه داد: قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن 7950تومان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قیمت مرغ آماده طبخ بازار خرده فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد