Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقافو امور خیریه استان قزوین همزمان با آغاز طرح تابستانی نشاط معنوی با تبیین ضرورتهایبرنامه‌ریزی برای اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان و نقش معنوی امامزادگان در هدایت وتربیت جامعه اظهار کرد: طرح نشاط معنوی تابستان ۹۷ در ۲۵ پایگاه تابستانی مستقر در بقاع متبرکه و امامزاده‌ها از ۱۶تیرماه آغاز و تا ۳۱ مردادماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجیدی با بیان اینکه اجرای طرح «نشاط معنوی»در بقاع متبرکه یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن است، تاکید کرد: اگر اوقاف فراغتنوجوانان و جوانان به‌درستی مدیریت نشود، آسیبهای اجتماعی و فرهنگی در جامعه روز بهروز گسترده‌تر خواهد شد.
مدیرکل اوقاف قزوین تصریح کرد: این طرح از هفت سالپیش تاکنون با همکاری مربیان و مبلغان جهت پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و ایجادفضای معنوی و آموزشی در جوار آستان مقدس امامزادگان اجرا شده است و یکی از مقدمات برایقطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه است.
وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۲۰ مُبلغاعزامی و بومی در این طرح فعالیت دارند، یادآور شد: از ظرفیت از مُبلغان اعزامی هماستفاده خواهد شد.
وی حفظ آیات قرآن به‌صورت ترتیبی و موضوعیرا یکی از محتواهای آموزشی طرح نشاط معنوی عنوان کرد و گفت: محتوای آموزشی مُبلغاندر سه جلد ویژه طرح نشاط معنوی تهیه و در اختیارشان قرار گرفته است.
وی افزود : ثبت‌نام متقاضیان در این طرحاز انتهای خرداد‌ماه آغاز شد ضمن آنکه در این طرح هیچ‌گونه هزینه‌ای از شرکت‌کنندگاندریافت نمی‌شود.
حجت الاسلام مجیدی با اشاره به نوآوری‌های این طرح ادامه داد: آموزشقصه‌های قرآنی به کودکان و نوجوانان یکی از برنامه‌های طرح نشاط معنوی است که در قالب این طرح اجرا می‌شود.
1001/پ30/ب

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس

وحید امیری در برنامه فصل آتی پرسپولیس قرار ندارد و این ستاره پابه سن گذاشته در نقل‌وانتقالات تابستانی، احتمالا به تیم دیگری خواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شنیده می‌شود که وحید امیری فصل آتی، با پیراهن خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر بازی خواهد کرد تا دین خود را به استان زادگاهش ادا کند.

کاپیتان دوم پرسپولیس بعداز مصدومیت قبل از جام جهانی، نتوانست در قطر نمایش های درخشانش را تکرار کند و کی‌روش مهره محبوب خود را آماده ندید. امیری اما قبل از جام ملت‌های آسیا هم مصدوم شد و بار دیگر یک میدان مهم تیم ملی را از دست داد و ماه‌ها نتوانست برای پرسپولیس به میدان برود.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد او در پازل تاکتیکی سرمربی برزیلی قرار ندارد و اوسمار در صورت تمدید قرارداد تمایل دارد، بازیکنان جوان تر را به خدمت بگیرد. مالکان جدید هم بعید است نظری غیر از این داشته باشند.

دیگر خبرها

  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس