Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانبوز از ایسنا علی اعطا در مورد سخنان رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در مورد اهداء 20 بیلبورد برای تبلیغات یک فیلم گفت: اختصاص بیلبورد برای تبلیغات فرهنگی، ساز و کار روشن و متولی مشخصی دارد و روزانه ده‌ها درخواست به سازمان زیباسازی ارسال می‌شود که طبیعتا این درخواست‌ها بررسی شده و تعدادی از آنها موافقت شده و با تعدادی آنها نیز مخالفت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساز و کار اختصاص بیلبورد برای تبلیغات مشخص است و معیارهای خاصی دارد، تصریح کرد: به نظرم فی نفسه ایرادی در این نیست که سازمان ورزش برای حمایت از فیلمی با موضوع ورزشی، درخواست بیلبورد به عنوان تبلیغات فرهنگی داشته باشد و در این مورد هم ظاهرا درخواستی به سازمان زیباسازی ارسال شده و تا جایی که مطلع هستم هنوز زیباسازی درخواست را بررسی نکرده و تصمیمی نگرفته است.

اعطا با بیان اینکه معیارهای مشخصی در سازمان زیباسازی وجود دارد و گروهی درخواست‌ها را بررسی کرده و در این زمینه تصمیم می‌گیرند، گفت: اشکالی به این فرآیند وارد نیست اما به گمانم مدیران شهری هم باید مسئولانه تر سخن بگویند و در حوزه‌ای که حوزه مسئولیت و اختیار آنها نیست وعده ندهند. به ویژه در شرایطی که موضوعی هنوز در مرجع تصمیم گیری، به تصمیم نرسیده است. اگر هم تکذیبیه منتشر می‌کنند، مسئولانه تکذیبیه منتشر کرده و دقت بیشتری در اظهار نظرها به خرج دهند.

سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه نکته مهم دیگر این است که در هفته‌های اخیر فوتبال موجب شکل گیری نمادی از انسجام و وحدت در جامعه شده و مردم به طور یکپارچه از تیم ملی حمایت می‌کردند، افزود: توجه سازمان ورزش به فوتبال کار صحیح و قابل دفاعی است اما اینکه در سالی که به لحاظ مالی، سال دشواری است ما برای مصرف بودجه و امکاناتی که در حوزه‌های فرهنگی و یا کمک‌ها در اختیار داریم چگونه اولویت بندی شود، از اهمیت جدی برخوردار است. اگر از ورزش فوتبال حمایت فرهنگی می‌کنیم اهمیت جدی دارد که این حمایت را از کجا و چگونه اعمال می‌کنیم و اینکه آیا در همان حوزه فوتبال تصمیم ما و اولویت بندی ما برای حمایت کردن بهترین انتخاب بوده یا نبوده است؟

اعطا با بیان اینکه خوشحالم که رسانه‌ها به این میزان واکنش نشان داده و افکار عمومی نسبت به عملکرد ما حساس هستند، گفت: عملا اقدامات ما را گام به گام از حرف تا تصمیم و از تصمیم تا عمل از جهت منافع عمومی شهر و شهروندان پالایش می‌کنند و این مسئله هم یکی از همان موارد است و کسی مخالف حمایت از این قبیل تبلیغات فرهنگی به ویژه در حوزه ورزش فوتبال نیست اما باید دقت کنیم در سالی مثل امسال با این دشواری‌ها که پیش روی ما است مسائل را در همان حوزه، اولویت بندی مناسب کنیم.

700

علی اعطا سخنگوی شورای شهر نصب بیلبورد اهدای 20 بیلبورد برای تبلیغ یک فیلم سازمان زیبا سازی تبلیغات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی اعطا سخنگوی شورای شهر نصب بیلبورد سازمان زیبا سازی تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای حمایت از بانوان کاندیدا در دور دوم انتخابات، تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از آنان را در فهرست خود قرار دهیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت در نشست هیئت عالی این شورا برای تصمیم‌گیری درباره نحوه مشارکت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده فهرست نامزدهای شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزدهای راه‌یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود قرار دهد.

منتخب تهران در مجلس دوازدهم با تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر مردم در دور دوم انتخابات، یادآور شد: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده، حضور فعال دارد و به وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل و فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد