Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد امام رضا علیه السلام، کاروان پیاده روی عاشقان حرم رضوی به همت کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم(ص) بجنورد راهی حرم رضوی می شود.

مجتبی حاتمی، مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) مسجد النبی(ص) شهرستان بجنورد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: امسال برای بیست و چهارمین دوره، کاروان پیاده روی عاشقان حرم رضوی که مختص آقایان است، به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام، راهی مشهدالرضا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ظرفیت این کاروان را 120 زائر اعلام کرد و با بیان اینکه تاکنون حدود 100 مشتاق اهل بیت علیهم السلام برای حضور در این برنامه ثبت نام کرده اند، اظهارداشت: کاروان پیاده روی حرم رضوی عصر روز دوشنبه بیست و پنجم تیرماه ساعت 15 طی مراسمی از محل امامزاده سیدعباس علیه السلام بجنورد راهی مشهد مقدس می شوند.

 

حاتمی، اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی، ختم قرآن، پرسش و پاسخ، احکام و مداحی را از جمله برنامه های پیش بینی شده در طول مسیر و در محل استراحتگاه ها عنوان کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، کاروان پیاده ما، سوم مردادماه و همزمان با سالروز میلاد امام رضا علیه السلام به مشهد مقدس خواهد رسید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) مسجد النبی(ص) شهرستان بجنورد، با اشاره به اینکه این برنامه، یک برنامه فرهنگی و در راستای تبیین سیره و منش رضوی است، تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم بیشتر ما را حمایت کنند به طور مثال ما برای پشتیبانی به یک وسیله نقلیه احتیاج داریم که با توجه به پیگیری های مکرر، هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس شیراز فوتبال اسحاق جهانگیری امام صادق ع روزنامه روزنامه های ورزشی ارز کاروان پیاده روی مسجد النبی حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلام حضرت علی(ع) برای منتظران حضرت مهدی (عج)

امام علی علیه السلام فرموده‌اند: «إنتَظِرُوا الفَرَجَ و لاتَیأَسوا مِن رَوحِ اللّهِ؛» «در انتظار فرج باشید و از رحمت خدا ناامید نشوید.»
منبع: بحار الأنوار، ج ۵۲، ص ۱۲۳

امام سجّاد علیه السلام فرموده‌اند: «المُنتَظِرونَ لِظُهُورِهِ أفضَلُ أهلِ کُلِّ زَمانٍ؛» «منتظران ظهور امام مهدى علیه السلام برترین اهل هر زمان‌اند.»

منبع: بحار الأنوار

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • کلام حضرت علی(ع) برای منتظران حضرت مهدی (عج)
  • راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم
  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • کاروان پرسپولیس راهی آبادان شد (عکس)
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد