Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@20:35:56 GMT

2 کشته در تصادف خودرو با درخت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۶۰۶۰

2 کشته در تصادف خودرو با درخت

تصادف خودرو سواری با تیر چراغ برق و درخت در بلوار شهید احمدی روشن همدان منجر به مرگ 2 تن و مجروح شدن چهار نفر دیگر شد.

ایران آنلاین /سرهنگ نعمت الله زنگنه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: یک نوجوان حدود 17 ساله با خودروی اچ 30 کراس (دانگ فنگ) پدرش با همراهی پنج تن از دوستان خود در خیابان تردد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: راننده این خودرو از سمت میدان پژوهش به سمت میدان مدرس در حال تردد بود که چرخ جلو سمت چپ آن با جدول وسط جاده برخورد کرد و در این هنگام خودرو به علت سرعت بالا به سمت پهلو سمت راست واژگون شده و در ادامه با تیر چراغ برق و درخت وسط بلوار برخورد کرد.
سرهنگ زنگنه بیان کرد: چند تن از سرنشینان این وسیله نقلیه دچار شکستگی استخوان شده، یکی از سرنشینان فوت و راننده به کما رفت.
وی ادامه داد: مجروحان این سانحه رانندگی که بین 15 تا 17 سال سن دارند به بیمارستان منتقل شدند با این وجود 2 تن از آنها از جمله راننده نوجوان این وسیله نقلیه جان باختند.
وی علت این سانحه رانندگی را تردد با سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده فاقد گواهینامه در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد.
اواسط ماه جاری سانحه مشابهی در بلوار شهید احمدی روشن شهر همدان رخ داد که بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو پارس در این بلوار 2 تن فوت و 2سرنشین دیگر مجروح شدند.
15 تن از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه در سوانح رانندگی درون شهری همدان جان باختند./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت