Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - باشگاه فجرسپاسي مطلبي در گلايه از وحيد رضايي که ظاهرا با مسئولان اين تيم براي قبول هدايت زردپوشان به توافق رسيده بود منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه فجرسپاسي، باشگاه فجر سپاسي در راستاي مصاحبه روز گذشته رسول فلاح مديرعامل فجر سپاسي مطلبي را خطاب به اين مربي منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا وحيد رضايي در شرايطي که هدايت فجرسپاسي را قبول کرده بود به دليل مسائل مالي هدايت اين تيم را نيمه کاره رها کرده است.
اين مطلب به شرح زير است: 
آقاي رضايي شما که کاپيتان فجرسپاسي بودي، شما که خودت رو يه فجري ميدونستي، شما که هر سال پيش از شروع فصل براي سرمربي‌گري فجرسپاسي اعلام حضور مي‌کردي، شما که مي‌گفتي من توقع مالي ندارم و.... و هزار گفته‌هاي ديگه...

اين رسمش نبود کاپيتان

از اين ناراحت نيستيم که سرمربي نشدي، از اين ناراحتيم که دو هفته امروز و فردا کردي و زمان رو از ما گرفتي و مردم استان فارس رو سر کار گذاشتي...

فجرسپاسي از هر شخصي بزرگ تره...‌
همه ميان و ميرن و فقط نام بزرگ فجرسپاسي هست که ميمونه...‌

ولي بدون با اين کارت رفتي و‌ پل هاي پشت سرت رو هم خراب کردي...‌

بدرود‌ ‌کاپيتان‌






انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک