Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون بین المللی والیبال گفت: مطمئن باشید با ورزشکاران شما با همان احترامی که ورزشکاران نخبه شایسته آن هستند برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در پی نامه اعتراض آمیز رئیس کمیته ملی المپیک به رئیس فدراسیون بین ‌المللی والیبال در نوع برخورد غیر حرفه‌ای مسئولین فرودگاه شیکاگو آمریکا با تیم ملی والیبال ایران در حاشیه رقابت‌های لیگ جهانی مبنی بر عدم تکرار چنین رفتار‌هایی جناب آقای "آری اس گراسا" رئیس فدراسیون بین المللی والیبال در پاسخ به نامه رئیس کمیته ملی المپیک اظهارداشت:

جناب آقای سید رضا صالحی امیری
رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

با تشکر از بابت وقتی که صرف نگارش ملاحظات و دغدغه‌های کاملا موجه خود درباره مشکلاتی که تیم والیبال ایران به هنگام ورود به خاک امریکا جهت شرکت در دوره مقدماتی لیگ جهانی والیبال مردان با آنهامواجه شدند، نمودید، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب نیز با موارد مطروحه شما هم عقیده ام و از شنیدن اخبار این موضوع بی نهایت مایوس شدم. از این رو، در حال برقراری ارتباط با مقامات فدراسیون والیبال امریکا و کمیته المپیک این کشور هستیم تا اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کرده و در حال بررسی هستیم که آیا می‌توان اقدامی بر آن چه گذشته است انجام داد. به یقین، هدف ما حصول اطمینان از این است که ایران و هر تیم بین المللی دیگری بتواند بدون مانع و تاخیر‌های غیر متعارف وارد ایالات متحده امریکا شود.
در واقع در راستای ارزش‌های برابر و جهان شمول فدراسیون بین المللی والیبال، با تمامی میزبان‌های لیگ‌های جهانی والیبال تعامل و همکاری‌های مستمر داشته ایم تا از حضور تیم‌ها و همراهان آن‌ها در مسابقات بدون هرگونه محدودیت‌های بی دلیل اطمینان حاصل نماییم.
همانگونه که اطلاع دارید، فدراسیون بین المللی والیبال با همکاری کشور‌های شرکت کننده در لیگ جهانی، نهایت تلاش خود را به کار گرفته است تا این رویداد را با موفقیت هرچه تمام‌تر برگزار نماید. اعتقاد راسخ داریم که لیگ جهانی والیبال باعث دگرگونی و تحول ورزش شده و به ورزشکاران و هواداران امکان تجربه استاندارد‌های نوینی از برگزاری رقابت‌های ورزشیخواهد داد. ایران یکی از ملل بزرگ والیبال است و عضو مهم و ارزشمند برنامه‌های ما محسوب می‌شود.
از این جهت، به شما قول می‌دهم که هر آنچه بتوانیم انجام دهیم تا این مشکل را با ایالات متحده امریکا حل و فصل کنیم و اطمینان داشته باشید که در آینده، با بازیکنان شما با همان احترام و امتیازاتی که ورزشکاران نخبه شایسته آن هستند، برخورد خواهد شد.

با احترام
آری اس گراسا
رییس فدراسیون بین المللی والیبال   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال ایران امریکا کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضای تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشورمان امروز پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با اسدی رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار رییس فدراسیون ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشورمان در مسابقات مالزی از نمایندگان کشورمان خواست تا برای اهتزاز پرچم سه رنگ ایران عزیزمان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.   پس از این دیدار اعضای تیم ملی دوچرخه سواری با بدرقه منوچهر روشن پور مشاورعالی رییس، مدیر تیم‌های ملی و سایر مسوولان فدراسیون راهی فرودگاه بین المللی امام خمینی شدند.   اعضای تیم ملی کوهستان کشورمان به شرح زیر می‌باشند:   فراز شکری: کراس کانتری بزرگسالان   فرشید صلاحیان: کراس کانتری بزرگسالان   حسین زنجانیان: دانهیل بزرگسالان   طا‌ها قابلی: دانهیل بزرگسالان   فرانک پرتوآذر: کراس کانتری بانوان بزرگسالان   فاطمه عباسی: زیر ۲۳ سال بانوان   مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا کوهستان ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در شهر پوتراجایا مالزی برگزار خواهد شد. ­

دیگر خبرها

  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد