Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چند هوادار تيم فوتبال استقلال بعد از اعتراضات مقابل وزارت ورزش توسط نيروي انتظامي دستگير شدند.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، برخي ازهواداران استقلال از وضعيتي که در اين باشگاه هست، ناراضي هستند امروز مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده و با در دست داشتن بنرهاي اعتراضات خود را به گوش وزارتخانه رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از اين تجمع اعتراض‌آميز نيروي انتظامي در مقابل وزارت ورزش آمد و از هواداران استقلال خواست تا محل وزارت ورزش و جوانان را ترک کنند اما وقتي اين اتفاق نيفتاد و تماشاگران استقلال روي درخواست‌هاي خود مبني بر حضور وزير در جمعشان پافشاري کردند باز هم نيروي انتظامي وارد عمل شد و اين بار با دستگيري چند هوادار تا حدودي مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان را خلوت کرد.
تماشاگران بعد از اين که به نوعي صداي اعتراض خود را به گوش مسئولين وزارت خانه و نماينده حراست و همچنين رئيس مرکز اطلاع رساني اين وزارتخانه رساندند ساختمان وزارتخانه ورزش و جوانان را ترک کردند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد و اعلام کرد باید تغییر نام یک باشگاه مراحل قانونی را طی کند.

به گزارش مشرقپس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی