Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تصادفات استان فارس نه تنها به مردم استان بلکه به مسافران عبوری نیز رحم نمی کند و این دفعه نوبت به دونده جاده ولایت شد.

شب گذشته زمانیکه دوندگان جاده ولایت برای طی کردن مسیر ۲ هزار کیلومتری خود از شلمچه تا مشهد خود را به شهر اقلید رسانده بودند در پی یک حادثه رانندگی یکی از دوندگان به شدت مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزشکار با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده و مشخص شد که از ناحیه ۲ پا و سر مصدومیت شدید دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوندگان جاده ولایت با در دست داشتن پرچم سبز رضوی از شلمچه حرکت خود را اغاز کردند و پس از گذشتن از شهرها خرمشهر، آبادان، اهواز، بهبهان، دهدشت، اقلید، دهشیر، یزد و طبس، نیشابور خود را به مشهد و بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) می رسانند.

کد خبر 4346095

منبع: مهر

کلیدواژه: اقلید جاده ولایت حوادث بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد یاسوج سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه آتش سوزی مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن یمینی گفت:  با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

وی تصریح کردخط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، به طور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی ادامه داد: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، در مقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران