Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:15:02 GMT

پدر شعر آیینی فارس در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۷۲۲۹

پدر شعر آیینی فارس در بیمارستان بستری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، هاشم کرونی شاعر و از دوستان این شاعر پیشکسوت ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت:وی پیش از این نیز یک بار مورد عمل جراحی باز قلب قرار گرفته بود و پس از چند سال مجددا دچار عارضه قلبی شده است.

وی افزود: ده بزرگی چهره ای مردمی صادق و جریان ساز است که بیش از همه فعالین ادبی در پرورش نسل جوان نقش داشته و همواره خدمت به نسل های جوانتر شعر را برای خویش افتخار دانسته و به جوانترها تریبون و میدان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کرونی با اشاره به برخی گلایه های پیشکسوتان ادب و هنر شیراز گفت: اینکه فردی مانند استاد ده بزرگی مکررا دچار عارضه قلبی و بیماری می شود ریشه در تحمل مصایب و سختی هایی دارد که اهل هنر همواره با آن دست به گریبان بوده اند.

وی افزود: ای کاش مدیران و دست اندرکارانی که امکان قانونی و اجرایی دارند امکانی را فراهم می کردند که پیشکسوتان و بزرگانی که سرمایه های ملی ما هستند به جای غم روزگار خوردن بتوانند با آرامش خیال به تربیت نسل های آینده ساز بپردازند.

این شاعر آیینی اظهار داشت: امیدوارم آنان که قدردان امثال استاد ده بزرگی باشیم. وی از کودکی و با نوای معروف گهواره خالی زبان به سرایش گشود و اکنون سی و سومین سالی است که شب شعر عاشورا در شیراز برگزار می شود و وی دبیری این رویداد بزرگ ادبی را بر عهده دارد  حال آنکه در برخی استانها کسانی با یک دهم سوابق ایشان را روی سر گذاشته و حلوا حلوا می کنند.

کرونی در پایان اظهار داشت: امیدواریم خداوند این توفیق را به مدیران و دست اندرکاران و تصمیم گیران فرهنگی استان بدهد که قدردان زحمات پیشکسوتان باشند و این قدردانی را در بزرگداشت آنان انجام دهند نه خدای ناکرده در یادمانشان.

بهار امسال تازه ترین اثر احد ده بزرگی با عنوان رجزهای عاشورای شامل بازسرایی منظوم رجزهای حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه السلام و اهل بیت و اصحاب ایشان توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس به بازار کتاب عرضه شد.

کد خبر 4346119

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری فارس بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد یاسوج سانحه تصادف آتش سوزی خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری

حسن شکوهی که او را بیشتر با بازی در آثار مهران مدیری می‌شناسیم، چندروزی است به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. 

حسن شکوهی بستری شد

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد