Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: ۳۴ دستگاه کانتینر حاوی سوخت قاچاق گازوئیل در بندر شهیدرجایی به وسیله یگان حفاظت این اداره کل کشف و توقیف شد.

وی افزود: این محموله با عنوان محموله "منو اتیلن گلیکول" اظهار شده و قرار بود به کشور هندوستان ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

اله مراد عفیفی پور افزود:با توجه به آنکه قاچاق این محموله در بیرون از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، برنامه ریزی و سازمان دهی شده بود، در راستای شناسایی، دستگیری و برخورد با متخلفان و تکمیل مراحل قضایی، پیگیری پرونده به پلیس انتظامی و آگاهی بندرعباس ارجاع شد.

انتهای پیام/ز

کشف ۳۴ دستگاه کانتینر سوخت قاچاق توسط یگان حفاظت بندر شهید رجایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان

حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۶۰۴ TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شد که ۶۸ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: این کانتینر‌ها عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالا‌های با شرایط نگه‌داری ویژه به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال شد.

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان صادرات کالای غیرنفتی را نیز با ۳۲ درصد افزایش ۶ هزار و ۲۹ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد