Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب خواستار تغییر مدیران دولت در بخش کنترل ارز و ایجاد اشتغال شد.

خبرگزاری تسنیم: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب خواستار تغییر مدیران دولت در بخش کنترل ارز و ایجاد اشتغال شد.

محمدحسین خلیلی اردکانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو مجمع نمایندگان ادوار  درباره اظهارات اخیر برخی چهره‌های اصلاح‌طلب مبنی بر تغییر تیم اقتصادی دولت، اظهارداشت: دولت روحانی وارث مشکلات بزرگی بود که از قبل به‌جا مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از دولت حمایت کرده و می‌کنیم، اما انتظار ما از روحانی بیش از این‌هاست.

وی با بیان اینکه روحانی می‌توانست از نیرو‌های ارزشمند و بهتری استفاده کند و همراهی بیشتری داشته باشد، گفت: در روابط بین‌الملل می‌تواند درایت خوبی داشته باشد تا مشکلات کمتر شو، باید از نیرو‌هایی که در گذشته سوابق خوبی دارند و عملکردشان در مسائل اقتصادی موثر بوده بهره‌گیری شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این پرسش که کدام بخش اقتصادی دولت نیاز به تغییر دارد، تصریح کرد: مدیریت کنترل ارز، کنترل قیمت‌ها، بخش‌های مرتبط با رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال باید تغییر کند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003XTO

منبع: فردا

کلیدواژه: اصلاح طلب تغییر مدیران دولت اشتغال کنترل ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تامین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است