Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، با حضور باشکوه مردم شهر زیار از توابع منطقه براآن جنوبی، پیکر پاک و مطهر شهید رمضانعلی ضیایی از شهدای تازه تفحص شده اصفهان، تشییع شد.

این مراسم معنوی از میدان امام رضا(ع) تا بوستان شهدای گمنام صورت گرفت.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجراهای «سه‌خواهر» در تالار مولوی/ رونمایی از اولین عکس‌های نمایش

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با شروع اجراهای تازه نمایش «سه‌خواهر»، از آثار محمد چرم‌شیر که با کارگردانی نگین ضیایی، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه می‌رود، اولین عکس‌هایِ این اثر منتشر شد.
«سه‌خواهر» با دست‌مایه قرار دادن مسئله آرمان‌شهر و ناامیدی موجود در جامعه، روایتی تازه از زندگی خواهران پروزوروف را برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد.
در خلاصه داستان این اثر آمده است: اتاق پذیرایی خانه پروزوروف‌ها. اتاقی بزرگ با مبلمانی مختصر. نیم‌روز است. در بیرون، آفتاب همه چیز را درخشان کرده است. خواهران پروزوروف اینجا هستند... .


سپیده ضیایی، شادی ضیایی، فاطمه کاظمی و مهشید کاظمی بازیگرانی هستند که در نمایش «سه‌خواهر» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
از دیگر عوامل این اثر که تازه‌ترین خلق گروه تئاتر واسومانی است، می‌توان به: تهیه‌کننده: وحید لک، دستیاران کارگردان: فرنوش نادرپور، تینا حاجی‌نصرالله، برنامه‌ریز: امین موحدی پور، طراح صحنه: امیرحسین دوانی، طراح نور: امیرحسین سیر، محمدحسین کوزه‌گر، علیرضا کوزه‌گر، پوریا محسنی، ویدیوآرت و موشن‌گرافی: مجید نیرومند، طراح صدا و موسیقی: محمد اصغری‌اصل، طراح لباس: شادی ضیایی، طراح پوستر و بروشور: سجاد داغستانی، نقاشی و کلاژ: شادی ضیایی، ساخت دکور: مصطفا طباطبایی، دوخت لباس: مهری علی‌یاری، مدیر تولید: حسین طاهربخش، مدیر هماهنگی و دستیار تولید: السا فتحی، ارتباطات و تشریفات: ماهرخ لک، روابط عمومی: امیر قالیچی (تئاتربازها)، عکاس: کیارش مسیبی، طراح تیزر و ساخت تیزر: مجید نیرومند، اشاره کرد.
مدت اجرای نمایش «سه‌خواهر» ۷۵ دقیقه است و تا ۲۰ اردیبهشت ماه، هرشب (به غیر از شنبه‌ها) ساعت ۲۰:۳۰ پذیرای مخاطبان است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897830

دیگر خبرها

  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • ادامه اجراهای «سه‌خواهر» در تالار مولوی/ رونمایی از اولین عکس‌های نمایش
  • «سه‌خواهر» تا ۲۰ اردیبهشت در مولوی می‌مانند!
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود