Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد قربانی ضمن اعلام این خبر هشدار داد:دستگاه قضائی اجازه نخواهد داد عده ای اراذل واوباش نظم وامنیت جامعه را برهم بزنند و برخورد قاطع دستگاه قضائی مطمنا رشد سرمایه گذاری و پیشرفت منطقه و جلویگری از محرومیت جنوب استان را در پی خواهد داشت.

رئیس دادگاه انقلاب کرمان تصریح کرد:مقوله امنیت شوخی بردار نیست و دستگاه قضائی با عاملان ایجاد ناامنی مماشات نخواهد کرد و عوامل مخل امنیت راه گریزی  نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مجازات های سنگین در انتظار مرتکبین جرائم خشن می باشد، اظهار داشت: نامبرده یکی از اشرار مسلح معروف و خطرناک جنوب استان کرمان بود که طی یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در مخفیگاهش دستگیر شده بود.

وی بیان داشت: متهم تحت عنوان افساد فی الارض در دادگاه انقلاب کرمان تحت محاکمه قرار گرفت و به تعداد زیادی از جرائم خود اقرار صریح نموده است

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت: متهم سال های متمادی با جرائمی از قبیل قتل عمد، آتش‌سوزی، گروگانگیری، آدم ربایی، سرقت های مسلحانه، ایراد ضرب وجرح عمدی، اخاذی در منطقه رعب و وحشت ایجاد کرده بود.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان بیان کرد: نامبرده چندین فقره قتل عمد و غارت اموال مردم در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده بود.

شایان ذکر است قطعا اجرای حکم اعدام این شرور مسلح منجر به رضایتمندی عمومی از دستگاه قضائی و مراجع امنیتی خواهد شد  ودر تامین امنیت منطقه جنوب استان کرمان تاثیر زیادی خواهد داشت

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب انقلاب اسلامی دیوان عالی کشور رشد زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دادگاه علنی برخط دادگستری استان تهران در سال ۱۴۰۳ در شعبه اول بخش قضائی قلعه نو به ریاست قاضی سید رسول میرنژاد برگزار شد که با استقبال علاقمندان به مباحث حقوقی قضائی در فضای مجازی همراه بود.

نخستین جلسه دادگاه برخط به موضوع تصرف عدوانی اختصاص داشت و در این دادگاه دوم نیز قاضی مذکور به دعوی طرفین با موضوع الزام به تنظیم سند رسیدگی کرد.

رسول میرنژاد بروجنی رئیس شعبه اول دادگاه حقوقی بخش قلعه نو در پایان این محکمه گفت: برگزاری مستمر این دادگاه‌ها گامی مؤثر و بلند در افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضائی و تحقق اهداف سند تحول و تعالی قوه قضائیه است.

شروع دوباره دادگاه‌های برخط با استقبال علاقمندان به حقوق و مباحث قضائی همراه بود؛ همچنین قاضی این دادگاه نیز ضمن توجه به حضور برخط بسیاری از دانشجویان و دانش پژوهان حقوقی توضیحاتی را متناسب با موضوع دادگاه ارائه داد.

کد خبر 6086106

دیگر خبرها

  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟