Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و شهری استان سمنان از تخریب تونل خط انتقال آب از چشمه روزیه به سبب رسوخ و فرسایش آب خبر داد و گفت: ۲ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت و بهسازی تونل خط انتقال نیاز است. ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد طاهری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رسوخ و فرسایش آب در تونل این پروژه منجر به تخریب قسمت‌هایی از دیواره تونل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 2 میلیارد تومان اعتبار برای مرمت و بهسازی این تونل نیاز است تصریح کرد: به‌محض تأمین اعتبار لازم برای این پروژه ظرف مدت دو ماه عملیات بهسازی و مرمت از سوی پیمانکار اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سمنان با اشاره به اینکه استفاده از آبی که از دیواره تونل جمع‌آوری می‌شود در مناطق کشاورزی اطراف یکی از رویکردهای مهم این نهاد است افزود: پیگیری و مطالعه برای انجام این امر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به احداث نیروگاه برق‌آبی 3 مگاواتی در این منطقه خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود آب در چند سال گذشته باید نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های آبی و تأمین انرژی در استان اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

طاهری از کاهش دبی آب در چاه‌های سمنان خبر داد و گفت: چشمه روزیه و رودخانه گل رودبار از مهم‌ترین منابع تأمین‌کننده آبی در سمنان به شمار می‌روند که در یک سال گذشته این دو با کاهش 210 لیتر بر ثانیه دبی آب مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه تابستان و گرمای شدید هوا نیازمند مدیریت مصرف آب در این دو شهرستان است ابراز داشت: برای جبران کاهش دبی آب در سمنان نسبت به حفر حلقه چاه‌های جدید در این منطقه اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان از سامان‌دهی 4 حلقه چاه جدید با دبی 60 لیتر بر ثانیه خبر داد و گفت: 2 حلقه چاه پیش از ایام تعطیلات عید فطر حفر و راه‌اندازی شد و 2 حلقه دیگری به‌زودی وارد مدار می‌شوند.

انتهای پیام/م

R41366/P1486/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | فوران چشمه آب در دل سنگ های ایلام

آفتاب‌‌نیوز :

فیلمی از جاری شدن چشمه آب در دل سنگ های سراب دره شهر را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • فیلم | فوران چشمه آب در دل سنگ های ایلام
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی