Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: چه افتخاری بالاتر از این که تیم داوری از ایران بازی رده بندی جام جهانی که بین انگلیس و بلژیک انتخاب شده است.

طرفداری- فریدون اصفهانیان درباره قضاوت تیم داوری ایران در دیدار رده بندی جام جهانی 2018 گفت: 

قطعا این  اتفاق باعث خوشحالی مردم و اهالی فوتبال است. حضور فغانی و کمک های وی در بازی امشب نشان از پتانسیل بالای داوری فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه افتخاری بالاتر از این که تیم داوری از ایران بازی رده بندی جام جهانی که بین انگلیس و بلژیک انتخاب شده است.

وی در ادامه با اشاره به قضاوت خوب تیم داوری در بازیهای جام جهانی افزود:

بازی های سختی در جام جهانی بر عهده تیم داوری ایران بوده و این می تواند نکته مثبتی باشد. معتقدم قضاوت در مرحله یک هشتم که بین تیم های آرژانتین و فرانسه بود، از داوری بازی فینال سخت تر بود.  مطمئن هستم به دلیل عملکرد عالی فغانی و کمک هایش در جام جهانی، مسئولان تصمیم گرفتند تا قضاوت دیدار رده بندی را برعهده عهده تیم داوری ایران بگذارند. 

به نقل از فارس، عضو هیات رئیسه فدراسیون گفت:

قضاوت در فینال جام جهانی خیلی ارزشمند است، ولی قضاوت در رده بندی چیزی از ارزش های فغانی و کمک هایش کم نمی کند. تیم داوری ایران با رزومه بالایی در این رقابت ها حاضر شد.  تشخیص درست خطاها و استفاده نکردن از سیستم کمک داوری و عملکرد خوب آنها باعث این انتخاب شد. امیدوارم با  قضاوت خوب در بازی امروز عملکرد فوق العاده ای در این جام داشته باشند. 

وی در پایان بیان کرد:

در حال حاضر داوری ایران از آسیا فراتر رفته و به سطح جهانی رسیده است. این انگیزه داوران را بالا می برد برای داشتن فغانی ها باید با تربیت داوران جوان و  اهمیت دادن به مسائل آموزشی انگیزه زیادی را برای آنها بوجود بیاوریم و آینده داوری خود را بیمه کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!

به گزارش ورزش سه، در آخرین دیدار از مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اولسان در ژاپن به مصاف یوکوهاما رفت که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه 3-2 به سود ژاپنی‎‌ها خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه، این نتیجه در مجموع 3-3 شده بود، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی رفت که در نهایت شاگردان هری کیول در این بازی به پیروزی رسیدند.

قضاوت این دیدار مهم و سرنوشت ساز که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد بر عهده علیرضا فغانی داور ایرانی-استرالیایی فوتبال آسیا بود که در مجموع قضاوت بسیار خوبی داشت و حتی در صحنه‌ای که در دقیقه 39 تصمیم به اخراج بازیکن یوکوهاما گرفت، هوشمندی و زکاوت بالای خود را نشان داد.

فغانی در این دیدار یک پنالتی هم به سود اولسان اعلام کرد ولی از آن مهمتر در دقیقه 46 و در شروع نیمه دوم، در صحنه‌ای که بویانیچ سوئدی موفق شد گل سوم بازی را برای اولسان به ثمر برساند، به درستی با کمک VAR آفساید مارتین آدام و محدود کردن دید دروازه‎‌بان یوکوهاما را تشخیص داد که از صحنه های کلیدی این بازی بود که می‌توانست برنده بازی و سناریو این دیدار را به صورت کلی تغییر دهد.

به هر ترتیب علیرضا فغانی در مجموع قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد و البته این نهمین قضاوت او در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بود که باعث شده او بیشترین حضور را در این فصل از مسابقات داشته باشد و اکنون او از فصل 2010/11 تا کنون 61 تقابل آسیایی را سوت زده است.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان