Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@07:00:53 GMT

باید مرز بین دانشگاه و سما برداشته شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۸۱۴۲

باید مرز بین دانشگاه و سما برداشته شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با تاکید بر اینکه باید مرز بین دانشگاه و سما برداشته شود، هماهنگی بین سما و دانشگاه را الگویی بی‌بدیل در کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر اسحاق رسولی در دومین گردهمایی روسا و دبیران شورای نظارت و هماهنگی سما سراسر کشور در واحد اردبیل گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما یک مجموعه آموزشی عالی و آموزش و پرورش به هم پیوسته است که در سراسر کشور یک ظرفیت و قابلیت بی‌بدیل است و هیچ مورد مشابهی هم دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «این موضوع رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند چون توان تاثیرگذاری مان هم در آموزش عالی و هم در آموزش و پرورش وجود دارد و مدیرانی ارزشمندی که در مسند امور قرار گرفته‌اند معتقدند از این ظرفیت با تدبیر و مدیریت جهادی می‌شود کارهای مهم‌تری انجام دهیم.»

رسولی ادامه داد: «آماده هستیم گام‌های بزرگتری برداریم و با هماهنگی که بین سما و دانشگاه وجود دارد، الگوی خوبی را در کشور مطرح کنیم و بتوانیم شرمنده رهبر انقلاب نباشیم و منویات ایشان را در عرصه تعلیم و تربیت عملی کنیم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بیان کرد: «مدارس سما برند بسیار موفقی برای ایجاد ذهنیت مثبت در مورد دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند باشد و اگر بخواهیم در نظام آموزشی نقش و جایگاه قوی‌تری داشته باشیم باید بتوانیم در ذهن خانواده‌ها جایگاه‌سازی مطلوب ایجاد کنیم.»

وی ادامه داد: « این تصویرسازی ذهنی است که می تواند دیگران را به سمت ما بکشد و همبستگی بین ما و جامعه ایجاد کند.»

رسولی گفت: «یکی از نقاط متمایز مدارس سما با دیگر مدارس غیر انتفاعی است که رسالت و عملکرد آن خلق ارزش است نه کسب درآمد و این مجموعه به معنای واقعی مردمی و غیر انتفاعی است و همه درآمدی که هست صرف توسعه خود مجموعه می‌شود که یک امتیاز بسیار مهم است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تاکید کرد: «تصویرسازی ذهنی در نسل نوجوان و دانش آموز می‌تواند دانشگاه آزاد اسلامی را بیمه کند و اگر بتوانیم در این زمینه موفق باشیم زمینه را برای موفقیت دانشگاه فراهم کرده‌ایم.»

وی افزود: «برای موفقیت در امر آموزش، باید الگویی از آموزش و پرورش و آموزش عالی ایجاد کنیم که گسستگی موجود در کشور را از بین ببریم.»

رسولی ادامه داد: «باید مرز بین دانشگاه و سما برداشته شود و این دو کاملا به هم پیوسته باشد و به معنای واقعی از سرمایه‌های انسانی و فیزیکی هر دو در راستای تعالی هر دو استفاده کنیم.»

وی گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما در هر استان و منطقه نقش‌شان بسیار چشمگیر است، در استان ما هم دانشگاه اولین دانشگاه در استان است.»

این استاد دانشگاه افزود: «آموزش عالی در اردبیل از سال 57 حضور داشته ولی به صورت مجتمع بوده ولی دانشگاه آزاد از سال 63 در استان راه‌اندازی شده است.»

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد