Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت، خادمین حرم حضرت معصومه با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای زاهدان ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، خادمین حرم حضرت معصومه امروز(۲۳ تیر) در بدو ورود به شهر زاهدان در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافتند و با نثار گل و گلاب به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته قابل توجه همزمانی حضور خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با همان لحظه ای که اقوام و خویشاوندان شهید تازه تفحص شده حسن قوچ اسماعیلی در گلزار شهدا حضور داشتند.

 

تشییع شهید حسن قوچ اسماعیلی روز پنجشنبه با مظلومیت کامل انجام شد و حتی مردم و مسئولین استقبال چندانی  از این آیین تشییع شهید نداشتند به طوری که نارضایتی اقوام و خویشاوندان آنان را به دنبال داشت.

 

کم فروغ بودن مردم و مسئولین در مراسم تشییع شهید حسن قوچ اسماعیلی را  نمی دانیم بر گردن عدم اطلاع رسانی یا اینکه گرفتار بودن مردم و مسئولین بگذاریم اما این شهید بزرگوار مورد بی مهری از سوی مردم و مسئولین شهر زاهدان قرار گرفت.

 

خادمین حرم به صورت اتفاقی و بدون هیچ برنامه ریزی از پیش تعیین شده بر سر مزار شهید قوچ اسماعیلی حضور پیدا کردند و  به خانواده شهید تبریک و تهنیت گفتند و اقوام این شهید از فرصت فراهم شده استفاده کردن و پرچم بارگاه حضرت معصومه را زیارت کردند.

 

گفتنی است؛ حضور در مراسمات جشن تکلیف ویژه 200 نفر از دختران، جشن محوری میلاد  امام رضا علیه السلام در مسجد امام رضا علیه السلام، همایش دختران آفتاب، دیدار با دختران بی سرپرست بهزیستی، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده شهدا، جشن میلاد امام رضا علیه السلام در مسجد علی بن موسی الرضا علیه السلام شیرآباد و جشن محوری میلاد حضرت فاطمه معصومه علیه السلام در مسجد حضرت فاطمه معصومه از جمله ویژه برنامه های خادمین حرم حضرت معصومه در زاهدان است.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز مجلس حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع اسحاق جهانگیری آیت الله محمدرضا حدائق تصادف روز حضرت شاهچراغ ع حضرت شاهچراغ ع جشن های دهه کرامت دختران آفتاب جشن تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود

ایسنا/قم گردهمایی بزرگ دختران دانشجو به‌مناسبت روز میلاد حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ «دختران دانشجو» در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به‌نام روز دختر نامگذاری شده در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود؛ حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی می‌کند و سیدحمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه