Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@19:50:28 GMT

آرایشگاه؛پاتوق فرهنگی بانوان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۸۴۷۵

آرایشگاه؛پاتوق فرهنگی بانوان

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهرا اسلامی فرمانده پایگاه بسیج صالحین قرچک با توجه به اهمیت جایگاه خانواده در آموزه های دینی گفت: خانواده الگو بردار نیست که از کشوری به کشوری یا فرهنگی به فرهنگ دیگر القاء یا انتقال یابد. همین دغدغه وی سبب شد دست به اقدام جهادی جهت برگزاری برنامه های فرهنگی در آرایشگاه های زنانه کند و جهت برگزاری کارگاه های تحکیم بنیان خانواده با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی به آرایشگاه ها ورود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است اولین جلسه کارگاه با موضوع روشهای مقابله با دلزدگی و طلاق عاطفی در یک سطح یک آرایشگاه همراه با پرسش و پاسخ، توزیع کتابچه خانواده و بروشور سبک زندگی برگزار شد./

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

این جشنواره از سوی خانه ادبیات کودک و نوجوانان ایران سرای آذر یزدی و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کرمان و یزد و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان‌ها به همراه بزرگداشت استاد هوشنگ مرادی‌کرمانی، ویژه کودکان هفت تا ۱۱ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: اقدام یک مؤسسه فرهنگی هنری در برگزاری این جشنواره با همراهی نهاد‌های دولتی و همچنین همتی که برای برگزاری این برنامه خوب انجام شد جای قدردانی دارد.

وحید محمدی با ابراز امیدواری اینکه موسسات فرهنگی هنری کرمان نیز در حوزه‌های متعدد فرهنگی و نکوداشت مفاخر نقش خود را ایفا کنند، افزود: استان‌های کرمان و یزد پیوند‌های فرهنگی عمیقی دارند و این همراهی‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد و ما نیز در برگزاری این رویداد‌ها همکاری خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز با بیان اینکه امیدواریم با برگزاری این جشنواره در تربیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی نقش مهمی ایفا کنیم، گفت: این نقش تربیتی، ارزشمند و با آثار ماندگار خواهد بود و انتظار می‌رود در این جشنواره اتفاقات خوبی رقم بخورد و با همکاری دیار کرمان بتوانیم این جشنواره را به خوبی در سطح کشور برگزار کنیم.

حسین دشتی، افزود: انتخاب یک قصه از جلد یک تا هشت کتب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر مهدی آذریزدی و انتخاب یک قصه از آثار هوشنگ مرادی‌کرمانی از بخش‌های این جشنواره است و اختتامیه جشنواره ۱۸ تیرماه امسال به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش قرار است این جشنواره هر سال در یک استان و با معرفی چهره فرهنگی ادبی آن استان رونمایی و اختتامیه آن در یزد برگزار شود. 

برآیند سالانه جشنواره یک کتاب صوتی از منتخبین شرکت‌کننده در جشنواره خواهد بود و کار‌های برگزیده مجددا به‌صورت حرفه‌ای باز تولید خواهد شد.

کودکان و نوجوانان سراسر ایران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و کتاب‌های مورد نظر را با لهجه‌های بومی خود خوانده و پادکست تولید کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در فضای مجازی به آدرس Azaryazdi.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف‌آباد شیراز
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد