Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سردار حیدر عباس زاده از شناسایی و دستگیری قاتل در صحنه قتل برادرزاده‌هایش در شهرستان باوی، خبر داد، در خصوص جزئیات پرونده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در تاریخ بیستم ماه جاری در شهرستان باوی، بلافاصله عوامل انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی با سلاح شکاری  برادر زاده‌های خود را مجروح می‌کند که متأسفانه هر 2 مجروح به‌علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت می کنند.

 

وی اظهار کرد: ماموران پلیس پس از رسیدن به صحنه جرم بلافاصله قاتل که قصد فرار را داشت شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از صحنه جرم یک قبضه اسلحه شکاری که متهم در قتل از آن استفاده کرده بود کشف و ضبط شد.

عباس زاده با بیان اینکه قاتل دستگیر شده در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل، انگیزه اش را اختلافات قبلی عنوان داشت، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 

موج

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اختلافات خانوادگی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ هادی سلمانی گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که در بازرسی از آن ۲ تن و ۱۰۰ کیلو گرم شکر کشف کردند.

وی افزود: ارزش این میزان کالای احتکار شده ۷۱ میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده است .

فرمانده انتظامی زیرکوه افزود:  مأموران در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس