Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از آغاز عملیات اجرایی همزمان 3 برند معروف تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در محل شهرک صنعتی گرمی خبر داد و افزود: برای احداث این کارخانجات صنعتی خوشه ای از نوع شیرآلات بهداشتی کشور در این شهرستان مرزی، بیش از 400 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی صورت گرفته است و با تکمیل و بهره برداری از این واحدها با احتساب شیرآلات بهداشتی قهرمان برای یک هزار و 800 نفر فرصت اشتغال فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر 30 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در این شهرستان وجود دارد، افزود: با روند توسعه ای که در این شهرستان در زمینه صنعتی صورت گرفته انتظار می رود این رقم به صورت قابل توجهی افزایش یابد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این درمانگاه تا 48 ماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: در گام اول 30 نیروی متخصص انسانی برای این درمانگاه با اولویت نیروهای بومی بکارگیری خواهد شد.

در این سفر همچنین کلنگ احداث مدرنترین و مجهزترین ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گرمی نیز به زمین زده شد که برای ساخت این درمانگاه 15 میلیارد تومان هزینه می شود و از کارهای تشخیصی، پاراکلینیک، رادیولوژی، آزمایشگاه راه اندازی خواهد شد .

انتهای پیام/ح

وجود 30 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در گرمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصادی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ بیماران بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی از مشکلات نوبت دهی الکترونیک گلایه داشتند این در حالی است که رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بخشی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی نتوانستند اتصال لازم را به لحاظ زیر ساخت سامانه‌ای فراهم کنند و این موضوع باید زودتر رسیدگی شود. با این حال مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند در تلاش هستند مشکلات اتصال به سامانه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت را بر طرف کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد