Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@14:03:14 GMT

12 ميليون سهم در بورس سمنان معامله شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۸۸۷۵

12 ميليون سهم در بورس سمنان معامله شد

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- 12 ميليون سهم به ارزش 22 ميليارد ريال در بازار سرمايه و بورس استان سمنان معامله شد.

به گزارش ايرنا، بورس نقش اساسي در افزايش رونق اقتصادي و فرآيند رشد و توسعه کشورها دارد به طوري که مي‌توان تفاوت اقتصاد ممالک توسعه يافته و توسعه نيافته را در درجه کارآمدي و کارآيي نظام مالي و بورس آنها جست‌ و جو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهميت بورس در سمنان تنها ناشي از کارايي بازار آن نيست بلکه مي توان با برخورداري استان از 2 هزار و 10 واحد صنعتي با سرمايه گذاري اين واحدها در بورس براي حمايت و عرضه کالاهاي ايراني اقدام کرد.
مدير بورس منطقه سمنان روز شنبه در گفت و گو با ايرنا با اشاره به نقش تاثيرگذار بورس بر اقتصاد گفت : گشايش تالار بورس در استان سمنان، اقدامي راهبردي در راه تسهيل در سرمايه گذاري و مشارکت بيشتر سرمايه گذاران در سامانه هاي سرمايه اي کشور و استان است و روند سرمايه گذاري خرد و کلان اين استان را به سمت شکوفايي اقتصادي و رونق توليد سوق داده است.
وي ادامه داد: در هفته گذشته بيش از 12 ميليون سهم با ارزش بيش از 22 ميليارد ريال در بورس منطقه سمنان معامله شد.
گل ارضي با اشاره به ارزش معاملات هفتگي در بورس سمنان، خاطرنشان کرد: در معاملات هفته جاري بورس سمنان، 12 ميليون و 956 هزار و 120 سهم معامله شد.
وي با اشاره به ارزش ريالي اين تعداد سهام در معاملات هفته جاري توسط کارگزاران بورس سمنان اضافه کرد: ارزش ريالي اين تعداد سهام بيش از 21 ميليارد و 990 ميليون و 300 هزار ريال است.
مدير بورس منطقه سمنان با اشاره به ارزش ريالي سهام خريداري‌شده در بورس سمنان در اين مدت تصريح کرد: ارزش سهام خريداري‌شده بيش از 12 ميليارد ريال است.
وي افزود: ميزان سهام به فروش رفته تالار بورس سمنان 10 ميليارد ريال سهم بود.
به گفته گل ارضي حدود 51 درصد از ارزش معاملات مدت ياد شده بورس سمنان به خريد و 49 درصد به فروش اختصاص داشت.
به گزارش ايرنا، در سال 96 حدود 28 ميليارد ريال شهم به ارزش 800 ميليارد ريال در بورس منطقه سمنان داد و ستد شد.
6026/7339
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، نخستین روز از هفته سوم معاملاتی اردیبهشت ماه جاری با رشد چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی آغاز شد.

در این روز شاهد رشد حدود ٥ برابری معاملات نسبت به روز معاملاتی قبل بودیم. شرکت‌های توزیع بیش از ١٦٣ میلیارد تومان برق برای تحویل در ماه‌های اردیبهشت و خرداد معامله کردند. ٧٥ درصد از این معاملات مربوط به برق تحویلی خرداد و ٢٥ درصد مربوط به برق تحویلی در اردیبهشت بود. در معاملات امروز تعداد ١١٦ معامله در بازار اوراق سلف بورس انرژی مبادله شد که نسبت به روز قبل رشدی بالغ بر ٥٠ درصد داشت.

سهم نیروگاه‌های خصوصی در این معاملات ٦٤ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ٣٦ درصد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص