Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:34:13 GMT

35 زندانی جرایم غیرعمد در هرمزگان آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۹۰۱۱

35 زندانی جرایم غیرعمد در هرمزگان آزاد شدند

بندرعباس- ایرنا- مدیر عامل ستاد دیه هرمزگان گفت: 35 زندانی دیه و جرایم غیر عمد در 3 ماه نخست امسال به همت خیران و مشارکت های مردمی از زندان های این استان آزاد شدند.

احمد مرادی نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بدهی این افراد حدود 30 میلیارد ریال بود که 14 میلیارد و 229 میلیون ریال آن از سوی شاکیان تخفیف گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: 23 نفر از این افراد به علت مهریه و نفقه، 10 نفر بدهی مالی (چک) و 2 نفر دیه در زندان بودند.
مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان اظهار داشت: هم اکنون نیز 139 زندانی جرایم غیر عمد با بدهی افزون بر 159 میلیارد ریال در زندان های استان بسر می برند.
مرادی نژاد گفت: این افراد شامل 72 محکوم مالی، 58 نفقه و مهریه و 9 نفر دیه هستند.
وی خاطرنشان کرد: مردم هرمزگان می توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک های نقدی خود را از طریق تلفن همراه و شماره گیری کد پیامکی *780*7777076# و یا شماره حساب 0106110031007 و شماره کارت 6037991899936706 بانک ملی و حساب 440080000308 و کارت 6280231495199753 بانک مسکن به نام ستاد دیه استان پرداخت کنند.
در سال گذشته 199زندانی جرائم غیرعمد مالی با بدهی 229 میلیارد ریال با کمک نیکوکاران از زندان های هرمزگان آزاد شدند.
دیه، چک، مهریه و نفقه از مهم ترین جرائم غیر عمد مالی زندانیان هرمزگان است.
7195/ 6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ستاد ديه آزادي زندانيان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل از آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد به‌همت دانش‌آموزان اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کریم‌الله محبوبی اُناری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط دانش‌آموزان مدارس استان اردبیل، دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های پسرانه اردبیل با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان با واریز مبلغ ۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد مردمی دیه استان در این پویش شرکت داشتند و باقی‌مانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان فراهم شد.

وی بیان داشت: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیرعمد دیگر با کمک دانش‌آموزان این مدرسه از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

محبوبی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ زندانی جرایم غیر عمد واجد شرایط کمک ستاد مردمی دیه است که امیدواریم با کمک مردم نیکوکار و سخاوتمند استان زمینه آزادی این زندانیان نیازمند فراهم شود.

محبوبی اظهار کرد: شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک‌های شهروندان عزیز است.

کد خبر 747014

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان