Web Analytics Made Easy - Statcounter

قصرشیرین - ایرنا - رئیس اداره بیمه تامین اجتماعی شعبه سرپل ذهاب گفت: هم اکنون 41 هزار تن از شهروندان این شهرستان، از مزایا و خدمات درمانی بیمه تامین اجتماعی بهره مندند.

گودرز احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد شامل بیمه شده اصلی و تبعی (افراد تحت تکفل) هستند که از خدمات مختلف بیمه ای این نهاد برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: همچنین یک هزار و 150 تن از مقرری بگیران بیمه بیکاری ، یک هزار و 10 تن از مستمری بگیران، یک هزار راننده خودروهای درون و برون شهری، 450 تن از هنرمندان قالیباف، 780 تن از کارگران ساختمانی و 15 تن از هنرمندان سرپل ذهابی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
وی اظهار داشت: تامین اجتماعی به عنوان کانون حمایت بخش عظیمی از جمعیت زحمتکش جامعه همواره برای ارائه خدمات مناسب پزشکی و درمانی به افراد زیرپوشش این سازمان تلاش کرده و در طول دوران خدمت خود خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه کرده است.
رئیس اداره بیمه تامین اجتماعی سرپل ذهاب بیان کرد: این نهاد بزرگترین مرجع بیمه ای ، بیش از نیمی جمعیت کشور را زیرپوشش دارد که در طول سال از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان استفاده می کنند.
احمدی ، پرداخت 220 فقره تسهیلات به زلزله زدگان ، استقرار درمانگاه سیار تامین اجتماعی و ارائه خدمات دارویی و درمانی رایگان به زلزله زدگان را از جمله مهمترین فعالیت های اداره بیمه تامین اجتماعی سرپل ذهاب بیان کرد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7399/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تامين اجتماعي بيمه سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: طی ۲ روز گذشته ۷۰۰ زنجانی از طرح نذر سلامت هلال احمر خدمات رایگان درمانی و دارویی دریافت کردند و روند ارائه خدمت ادامه دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی، افزود: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان کرده است.

وی تصریح کرد: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر وظیفه خدمت‌رسانی به مراجعان را بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه یک هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تامین شده است، گفت: پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم‌ها به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:  بیمارستان درمان و توانبخشی در کنار خدمات دندانپزشکی راه‌اندازی شده که خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان انجام می‌شود.

هاشمی تاکید کرد: تا ۱۵ اردیبهشت ماه پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را ویزیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال‌احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

هاشمی افزود: پنج مشاور داوطلب برای ارائه خدمات رایگان نیز در حال ارائه‌ خدمات مورد نیاز هستند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌های رایگان کمک‌های اولیه توسط مربیان هلال‌احمر از دیگر خدماتی است که در حال انجام است.

گفتنی است، ارائه خدمات درمانی با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل از ۱۲ اردیبهشت شده و تا ۱۵ ماه جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان