Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@14:25:18 GMT

همایش علمی غدیر با رویکرد زیبایی‌شناسی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۹۲۴۵

همایش علمی غدیر با رویکرد زیبایی‌شناسی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اولین همایش پویای علمی غدیر با رویکرد زیبایی‌شناسی در پنجمین جشن ملی غدیر با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی تهران با عناوین مختلف برگزار می‌شود.

در همین راستا علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در زمینه الگوهای سبک زندگی با توجه به فرهنگ غدیر، آسیب‌شناسی زندگی و تمدن اسلامی از دیدگاه حضرت علی(ع)، روانشناسی شادی و شادکامی در غدیر، انعکاس غدیر در روابط اجتماعی انسان‌ها، صلح جهانی و اثرپذیری از غدیر، نقش اقتصاد مقاومتی در عصر جدید با توجه به عملکرد مسلمانان در دوران پس از غدیر، روابط عاطفی و اخلاقی زوجین با توجه به زندگی حضرت علی(ع)، تأثیر پدیده غدیر بر حضور زنان در اجتماع، شیوه ترویج کارآفرینی از دیدگاه غدیر ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نقش رویکرد حاکمیت با توجه به اقشار آسیب‌پذیر در نهج‌البلاغه، گسترش نظام اقتصادی در اسلام پس از حادثه غدیر، تأثیر سبک مدرن بر گسترش فرهنگ علی‌شناسی در جامعه هنری، گسترش و اعتلای هنر ایرانی با تلفیق هنر اسلامی و نقش حضرت علی(ع) پس از غدیر در کتیبه‌های هنرمندان نقاشی و خوشنویسی، تأثیر غدیر بر نقش جوانان و پویایی جامعه اسلامی، روابط سیاسی و اجتماعی مسلمانان پس از غدیر، لزوم سیاست‌گذاری بر بستر اداره جامعه توسط مدیران ارشد باتوجه به نهج‌البلاغه و مهندسی اقتصاد مقاومتی از دیدگاه امام علی(ع) پس از رحلت پیامبر(ص) از دیگر عناوین اعلام شده برای نگارش مقاله است.


 پنجمین جشن ملی غدیر چهارشنبه، 7 شهریورماه برگزار می‌شود و داوطلبان باید آثار خود را تا 18 مردادماه، به آدرس دبیرخانه واقع در تهران، سیدخندان، خیابان جلفا، خیابان مجتبایی، خیابان دیانا، کوچه بروجردی، پلاک 16 طبقه سوم ارسال کرده و یا با کمیته اجرایی09129582007 ، دبیرخانه همایش 02126711305 تماس حاصل کنند.

بر اساس این گزارش، تاریخ داوری مقالات ارسالی 25 مردادماه است.
گفتنی است، اولین همایش پویای علمی غدیر با حمایت مالی گروه سرمایه‌گذاری بنیان غدیر ایرانیان، شرکت طرح و توسعه عمران بنیان غدیر مهرگان، مؤسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت(ایستا)، مرکز سلامت رایاگرین و حمایت علمی و رسانه‌ای دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علمی کابردی و پایگاه سیویلیکا برپا می‌شود.
مسعود باریکان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین کنگره ملی ایران شناسی ایران پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت توسط انجمن ایران شناسی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی، زبان‌ها و گویش‌های ایرانی، متون ادب فارسی، جغرافیا و تاریخ ایران، فرهنگ و هویت ایرانی، مطالعات اجتماعی، محیط زیست، باستان‌شناسی، هنر و معماری و ادبیات تطبیقی، محورهای این کنگره خواهد بود.

بیش از ۸۰ مقاله علمی و پژوهشی در این کنگره پذیرفته شده است. مقالات پذیرفته‌شده در این همایش، در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و در مرجع دانش سیویلیکا نمایه خواهد شد.

این‌کنگره با حضور محمود جعفری دهقی به عنوان دبیر علمی و محمدعلی عزت زاده به عنوان دبیر اجرایی از ساعت ۹ تا ۱۹ توسط انجمن ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6096394 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • احیای جایگاه مرجعیت علمی اهل‌ بیت در مکتب امام صادق (ع)
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان
  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی